FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Fringilla
Fringilla coelebs chaffinch male edit2
Fringilla

Kikiliai - Fringilla Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Passeriformes) būrio (Fringillidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Airija (2), Alžyras (2), Armėnija (1), Australija (1), Austrija (2), Baltarusija (2), Belgija (2), Bulgarija (1), Danija (2), Egiptas (2), Estija (2), Filipinai (1), Graikija (2), Iranas (2), Ispanija (3), Italija (2), Izraelis (2), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kanada (2), Kazachija (2), Kinija (1), Kipras (1), Kroatija (1), Latvija (3), Lenkija (2), Lietuva (2), Liuksemburgas (1), Malta (1), Marokas (1), Mianmaras (1), Monakas (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Pakistanas (1), Palestina (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Rumunija (2), Rusija (2), Serbija (1), Sirija (2), Slovakija (1), Slovėnija (2), Suomija (2), Taivanas (1), Tunisas (2), Turkija (2), Turkmėnija (1), Ukraina (2), Uzbekija (2), Vengrija (2), Vokietija (2), Čekija (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (2), Šveicarija (2). 

Rūšys Redaguoti

  1. Kikilis - Fringilla coelebs Linnaeus, 1758
  2. Šiaurinis kikilis - Fringilla montifringilla Linnaeus, 1758
  1.  ? Fringilla teydea Webb, Berthelot, Moquin-Tandon, 1841

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų  
      3 rūšys
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Kikiliai
(Fringilla)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kikiliniai
(Fringillidae)

  dar 27 būriai   dar 41 gentis  

Išnašos Redaguoti