FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Fregata
Fregata magnificens - 7
Fregataaquila
Lesser frigatebird lei
Great Frigatebird at Genovesa

Fregatos - Fregata Lacepede, 1799, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Pelecaniformes) būrio (Fregatidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (3), Bahamai (3), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (2), Fidžis (2), Filipinai (2), Gajana (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (2), Indonezija (3), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (3), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (2), Kanada (2), Kiribatis (2), Kokosų (Kilingo) Salos (2), Kolumbija (1), Komorai (2), Kosta Rika (3), Kuba (1), Kuko Salos (2), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Martinika (2), Maršalo salos (3), Mauricijus (2), Meksika (3), Mikronezija (1), Montseratas (1), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Seišeliai (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tokelau (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Vanuatu (1), Venesuela (1), Čilė (2), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (1), Nekeliantys susirūpinimo (3).

Rūšys Redaguoti

  1. Kalėdų salos fregata - Fregata andrewsi Mathews, 1914
  2. Erelinė fregata - Fregata aquila Linnaeus, 1758
  3. Mažoji fregata - Fregata ariel G.R.Gray, 1845
  4. Puošnioji fregata - Fregata magnificens Mathews, 1914
  5. Didžioji fregata - Fregata minor Gmelin, 1789

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Fregata de Lacepède, 1799. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=204117 on 2011-02-18
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Muller, Y. (2004). Faune et flore du littoral du Nord, du Pas-de-Calais et de la Belgique: inventaire. [Coastal fauna and flora of the Nord, Pas-de-Calais and Belgium: inventory]. Commission Régionale de Biologie Région Nord Pas-de-Calais: France. 307 pp. Žr.
  • Fregata. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Irklakojiniai paukščiai
(Pelecaniformes)
   
        5 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Fregatiniai
(Fregatidae)
  Gentis
Fregatos
(Fregata)

  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti