FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Frankeniaceae
Frankeniaceae

? Frankeniaceae Desv., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Violales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (3), Alžyras (4), Argentina (7), Armėnija (1), Australija (46), Azerbaidžanas (1), Bachreinas (1), Bolivija (3), Egiptas (2), Graikija (2), Irakas (2), Iranas (2), Ispanija (7), Italija (3), Izraelis (2), Jemenas (1), Jordanija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kataras (1), Kipras (2), Kuveitas (1), Libanas (1), Marokas (3), Meksika (5), Namibija (2), Norvegija (1), Omanas (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (4), Prancūzija (3), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Tunisas (2), Turkija (2), Turkmėnija (2), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vokietija (1), Čilė (6), Šv. Elenos sala (1), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (1).

Gentys Redaguoti

  1. Frankenija - Frankenia L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 20 šeimų  
   
  Eilė
Našlaitiečiai
(Violales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Frankeniaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti