FANDOM

Farerai
Flag of the Faroe Islands
LocationFaroeIslands
Vietininkas Fareruose
Angliškai Faroe Islands
Vokiškai Färöer
Prancūziškai Îles Féroé
Rusiškai Фарерские острова

Farerai – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Fareruose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)403
1
  • 100px|link=Narthecium ossifragum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Narthecium ossifragum</td><td class="smwtype_str">Narthecium ossifragum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Chimeržuvės
Chimeržuvės108
1
  • 100px|link=Rhinochimaera atlantica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rhinochimaera atlantica</td><td class="smwtype_str">Rhinochimaera atlantica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
81
  • 100px|link=Agrostis canina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostis canina</td><td class="smwtype_str">Agrostis canina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
147
  • 100px|link=Aegopodium podagraria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegopodium podagraria</td><td class="smwtype_str">Aegopodium podagraria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
74
  • 100px|link=Alca torda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alca torda</td><td class="smwtype_str">Alca torda</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
34
  • 100px|link=Admete viridula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Admete viridula</td><td class="smwtype_str">Admete viridula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys3,203
10
  • 100px|link=Centroscyllium fabricii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centroscyllium fabricii</td><td class="smwtype_str">Centroscyllium fabricii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
29
  • 100px|link=Alepocephalus bairdii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alepocephalus bairdii</td><td class="smwtype_str">Alepocephalus bairdii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai1,193
11
  • 100px|link=Balaenoptera musculus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balaenoptera musculus</td><td class="smwtype_str">Balaenoptera musculus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Fareruose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai181
6
  • 100px|link=Atlantinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus puffinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės834
1
  • 100px|link=Echiodon drummondii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Echiodon drummondii</td><td class="smwtype_str">Echiodon drummondii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
2
  • 100px|link=Bathycrinicola micrapex
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathycrinicola micrapex</td><td class="smwtype_str">Bathycrinicola micrapex</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Carnivora
Carnivora12
2
  • 100px|link=Halichoerus grypus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Halichoerus grypus</td><td class="smwtype_str">Halichoerus grypus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
1
  • 100px|link=Cylichna alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cylichna alba</td><td class="smwtype_str">Cylichna alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
9
  • 100px|link=Balaenoptera musculus
  • pilnas sąrašas
Chimaeriformes
Chimaeriformes63
1
  • 100px|link=Rhinochimaera atlantica
Dygliažuvės
Dygliažuvės114
2
  • 100px|link=Gasterosteus aculeatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gasterosteus aculeatus</td><td class="smwtype_str">Gasterosteus aculeatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
5
  • 100px|link=Ammodytes tobianus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammodytes tobianus</td><td class="smwtype_str">Ammodytes tobianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai166
1
  • 100px|link=Pilkasis garnys, Ardea cinerea eggs, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pilkasis garnys</td><td class="smwtype_str">Ardea cinerea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai236
1
  • 100px|link=Nendrinė vištelė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nendrinė vištelė</td><td class="smwtype_str">Gallinula chloropus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Hexanchiformes
Hexanchiformes18
1
  • 100px|link=Chlamydoselachus anguineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chlamydoselachus anguineus</td><td class="smwtype_str">Chlamydoselachus anguineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai79
4
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai347
1
  • 100px|link=Uolinis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Uolinis karvelis</td><td class="smwtype_str">Columba livia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys789
1
  • 100px|link=Lophius piscatorius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lophius piscatorius</td><td class="smwtype_str">Lophius piscatorius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai37
1
  • 100px|link=Podiceps auritus, Slavonian Grebe (Podiceps auritus) RWD, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Podiceps auritus</td><td class="smwtype_str">Podiceps auritus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės1,651
9
  • 100px|link=Atlantinė menkė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinė menkė</td><td class="smwtype_str">Gadus morhua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes638
1
  • 100px|link=Benthosema glaciale
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Benthosema glaciale</td><td class="smwtype_str">Benthosema glaciale</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Nariniai paukščiai
Nariniai paukščiai5
2
  • 100px|link=Gavia immer, Gavia immer -Maine, USA -nest-8a (1), Loon, common 04-24 a, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gavia immer</td><td class="smwtype_str">Gavia immer</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
19
  • 100px|link=Admete viridula
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
3
  • 100px|link=Hippoglossus hippoglossus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippoglossus hippoglossus</td><td class="smwtype_str">Hippoglossus hippoglossus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
5
  • 100px|link=Dipturus linteus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dipturus linteus</td><td class="smwtype_str">Dipturus linteus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai359
2
  • 100px|link=Falco columbarius, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco columbarius</td><td class="smwtype_str">Falco columbarius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salmoniformes
Salmoniformes341
1
  • 100px|link=Salmo trutta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salmo trutta</td><td class="smwtype_str">Salmo trutta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
4
  • 100px|link=Cottunculus microps
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cottunculus microps</td><td class="smwtype_str">Cottunculus microps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
3
  • 100px|link=Centroscyllium fabricii
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės568
2
  • 100px|link=Alepocephalus bairdii
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
30
  • 100px|link=Alca torda
  • pilnas sąrašas
Tikrosios rykliažuvės
Tikrosios rykliažuvės223
1
  • 100px|link=Lamna nasus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lamna nasus</td><td class="smwtype_str">Lamna nasus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
15
  • 100px|link=Anthus pratensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthus pratensis</td><td class="smwtype_str">Anthus pratensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai194
11
  • 100px|link=Didžioji antis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji antis</td><td class="smwtype_str">Anas platyrhynchos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Fareruose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai906
2
  • 100px|link=Papaver nudicaule
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Papaver nudicaule</td><td class="smwtype_str">Papaver nudicaule</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
1
  • 100px|link=Narthecium ossifragum
Astriečiai
Astriečiai24,686
14
  • 100px|link=Bellis perennis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bellis perennis</td><td class="smwtype_str">Bellis perennis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai8,629
8
  • 100px|link=Euphrasia atropurpurea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphrasia atropurpurea</td><td class="smwtype_str">Euphrasia atropurpurea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai3,294
2
  • 100px|link=Menyanthes trifoliata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Menyanthes trifoliata</td><td class="smwtype_str">Menyanthes trifoliata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai4,331
1
  • 100px|link=Cienfuegosia welshii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cienfuegosia welshii</td><td class="smwtype_str">Cienfuegosia welshii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
5
  • 100px|link=Boehmeria ramiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boehmeria ramiflora</td><td class="smwtype_str">Boehmeria ramiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai432
8
  • 100px|link=Potamogeton alpinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton alpinus</td><td class="smwtype_str">Potamogeton alpinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
2
  • 100px|link=Manilkara sideroxylon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Manilkara sideroxylon</td><td class="smwtype_str">Manilkara sideroxylon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai3,432
6
  • 100px|link=Calluna vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calluna vulgaris</td><td class="smwtype_str">Calluna vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai5,311
22
  • 100px|link=Alchemilla filicaulis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alchemilla filicaulis</td><td class="smwtype_str">Alchemilla filicaulis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai27,405
6
  • 100px|link=Dactylorhiza maculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dactylorhiza maculata</td><td class="smwtype_str">Dactylorhiza maculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai6,743
1
  • 100px|link=Gentianella campestris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gentianella campestris</td><td class="smwtype_str">Gentianella campestris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gluosniečiai
Gluosniečiai772
2
  • 100px|link=Oncoba subtomentosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oncoba subtomentosa</td><td class="smwtype_str">Oncoba subtomentosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
14
  • 100px|link=Cerastium arcticum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerastium arcticum</td><td class="smwtype_str">Cerastium arcticum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai547
2
  • 100px|link=Callitriche hamulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callitriche hamulata</td><td class="smwtype_str">Callitriche hamulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai3,903
8
  • 100px|link=Cakile arctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cakile arctica</td><td class="smwtype_str">Cakile arctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai2,390
1
  • 100px|link=Campanula rotundifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula rotundifolia</td><td class="smwtype_str">Campanula rotundifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai10,460
2
  • 100px|link=Iris pseudacorus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Iris pseudacorus</td><td class="smwtype_str">Iris pseudacorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai443
1
  • 100px|link=Linum catharticum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum catharticum</td><td class="smwtype_str">Linum catharticum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai9,975
6
  • 100px|link=Epilobium alsinifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Epilobium alsinifolium</td><td class="smwtype_str">Epilobium alsinifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai5,004
1
  • 100px|link=Guioa normanbiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Guioa normanbiensis</td><td class="smwtype_str">Guioa normanbiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai4,428
3
  • 100px|link=Viola palustris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Viola palustris</td><td class="smwtype_str">Viola palustris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai11,634
10
  • 100px|link=Galeopsis tetrahit
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Galeopsis tetrahit</td><td class="smwtype_str">Galeopsis tetrahit</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
7
  • 100px|link=Lathyrus pratensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lathyrus pratensis</td><td class="smwtype_str">Lathyrus pratensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai1,963
1
  • 100px|link=Polygala serpyllifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygala serpyllifolia</td><td class="smwtype_str">Polygala serpyllifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai2,580
2
  • 100px|link=Androsace ovalifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace ovalifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace ovalifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
5
  • 100px|link=Argostemma acuminatissimum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argostemma acuminatissimum</td><td class="smwtype_str">Argostemma acuminatissimum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai1,266
9
  • 100px|link=Koenigia islandica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Koenigia islandica</td><td class="smwtype_str">Koenigia islandica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai4,314
3
  • 100px|link=Aegopodium podagraria
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai141
1
  • 100px|link=Cornus suecica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus suecica</td><td class="smwtype_str">Cornus suecica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai1,396
2
  • 100px|link=Geranium sylvaticum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium sylvaticum</td><td class="smwtype_str">Geranium sylvaticum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
51
  • 100px|link=Agrostis canina
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai506
12
  • 100px|link=Juncus articulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus articulatus</td><td class="smwtype_str">Juncus articulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai3,514
6
  • 100px|link=Caltha palustris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caltha palustris</td><td class="smwtype_str">Caltha palustris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai65
2
  • 100px|link=Sparganium angustifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sparganium angustifolium</td><td class="smwtype_str">Sparganium angustifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.