FANDOM

25px|link=Wikispecies: lot. Falco longipennis
center|260px|
Falco longipennis

?Kategorija:Nenurodytas lietuviškas pavadinimas Falco longipennis Swainson, 1837, (Falconiformes) būrio (Falconidae) šeimos (Falco) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Suaugusio australinio skėtsakalio sparnai ir nugara dažniausiai meslvai juoda arba pilkšva, sparnų galai juodi. Apatinė kūno dalis būna parudavusi arba balta su juodais arba tamsiai rudais ruoželiais. Uodegos spalva kaip ir nugaros, bet su ruoželiais, uodega ilga, siaura ir apvalėjanti su juodu galu ir baltu ruožu pačiame gale. Viršugalvis ir sritis prie skruostų, juodos spalvos, kuri kontrastingai dera su blyškiais sprando ir kaklo šonais. Jauniklis daug rudesnis su dryžuota apatine dalimi.

Biologija Redaguoti

Perėdami užima kitų paukščių lizdus. Kol patelė peri jauniklius, patinas užsiima medžiokle.

Mityba Redaguoti

Afrikinai skėtsakaliai medžioja mažus ir net savo dydžiui prilygstančius pauksčius. Dažnai pastebimi saulei leidžiantis kai medžioja šikšnosparnius arba didesnius vabzdžius.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Falco longipennis. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

? [r] Falco longipennis Kategorija:Nebaigti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos   dar 38 rūšys
       
  Būrys
Sakaliniai paukščiai
(Falconiformes)
    Gentis
Sakalai
(Falco)Kategorija:Sakalai

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Sakaliniai
(Falconidae)
    Rūšis
(Falco longipennis)
[[Kategorija:? [r] Aves Kategorija:Nebaigti rūšys]]
           
  dar 37 būriai   dar 11 genčių  

Išnašos Redaguoti