FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Exocoetus
Exocoetus

? Exocoetus Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Beloniformes) būrio (Exocoetidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (2), Amerikos Samoa (1), Angola (2), Antarktida (1), Argentina (2), Aruba (2), Australija (3), Bahamai (2), Beninas (1), Bermudai (2), Bolivija (2), Brazilija (2), Burkina Fasas (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (2), Ekvadoras (5), Fidžis (1), Filipinai (4), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (2), Gruzija (1), Guamas (2), Gvadelupa (2), Haitis (2), Hondūras (2), Indija (5), Indonezija (4), Iranas (1), Ispanija (2), Italija (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (4), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (2), Kanada (2), Kenija (2), Kinija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (3), Kosta Rika (4), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Malis (3), Marianos Šiaurinės Salos (2), Marokas (1), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Mauritanija (1), Meksika (4), Mozambikas (2), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (3), Pitkerno salos (2), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Reunjonas (2), Samoa (2), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (2), Senegalas (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (3), Somalis (2), Surinamas (2), Taivanas (2), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (2), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vietnamas (2), Čilė (2), Šri Lanka (3), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Exocoetus gibbosus Parin, Shakhovskoy, 2000
  2.  ? Exocoetus monocirrhus Richardson, 1846
  3.  ? Exocoetus obtusirostris Albert Günther, 1866
  4.  ? Exocoetus peruvianus Parin, Shakhovskoy, 2000
  5.  ? Exocoetus volitans Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Exocoetus Linnaeus, 1758. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125692 on 2011-02-18
  • Linnaeus, Carolus (1758) Systema naturae per regna tria naturae, secundum classes, ordines, genera, species, cum characteribus, differentiis, synonymis, locis. Tomus I. Editio decima, reformata. Holmiae, ii+824 pp.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
      5 rūšys
  Būrys
Vėjažuvės
(Beloniformes)
    Gentis
(Exocoetus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Žuvys skraiduolės
(Exocoetidae)

  dar 42 būriai   dar 10 genčių  

Išnašos Redaguoti