FANDOM

Estija
Flag of Estonia
LocationEstonia
Vietininkas Estijoje
Angliškai Estonia
Vokiškai Estland
Prancūziškai Estonie
Rusiškai Эстония

Estija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Estijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
70
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
320
  • 100px|link=Acer tegmentosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acer tegmentosum</td><td class="smwtype_str">Acer tegmentosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nėginiai apskritažiomeniai
Nėginiai apskritažiomeniai12
1
  • 100px|link=Lampetra planeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lampetra planeri</td><td class="smwtype_str">Lampetra planeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Paukščiai
Paukščiai4
385
  • 100px|link=Acrocephalus agricola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus agricola</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus agricola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
1
  • 100px|link=Ventrosia ventrosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ventrosia ventrosa</td><td class="smwtype_str">Ventrosia ventrosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Chelonia mydas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelonia mydas</td><td class="smwtype_str">Chelonia mydas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
17
  • 100px|link=Alburnus alburnus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alburnus alburnus</td><td class="smwtype_str">Alburnus alburnus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
2
  • 100px|link=Halichoerus grypus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Halichoerus grypus</td><td class="smwtype_str">Halichoerus grypus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Estijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Geltonsnapė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonsnapė audronaša</td><td class="smwtype_str">Calonectris diomedea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Carnivora
Carnivora12
2
  • 100px|link=Halichoerus grypus
  • pilnas sąrašas
Dygliažuvės
Dygliažuvės10
1
  • 100px|link=Pungitius pungitius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pungitius pungitius</td><td class="smwtype_str">Pungitius pungitius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Esociformes
Esociformes0
1
  • 100px|link=Europinė lydeka, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinė lydeka</td><td class="smwtype_str">Esox lucius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
5
  • 100px|link=Gymnocephalus cernuus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnocephalus cernuus</td><td class="smwtype_str">Gymnocephalus cernuus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Phoenicopterus roseus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus roseus</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus roseus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Baltasis gandras, GIPE25 - Cigogne et cigogneaux (by-sa) (3), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gandras</td><td class="smwtype_str">Ciconia ciconia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Paprastoji gegutė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji gegutė</td><td class="smwtype_str">Cuculus canorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Baltanugaris margasis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltanugaris margasis genys</td><td class="smwtype_str">Dendrocopos leucotos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Crex crex
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crex crex</td><td class="smwtype_str">Crex crex</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpžuvės
Karpžuvės319
3
  • 100px|link=Alburnus alburnus
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Didysis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis purplelis</td><td class="smwtype_str">Streptopelia orientalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
5
  • 100px|link=Ausuotasis kragas, Podiceps cristatus 1 (Lukasz Lukasik), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ausuotasis kragas</td><td class="smwtype_str">Podiceps cristatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus europaeus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus europaeus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus europaeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
1
  • 100px|link=Vėgėlė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vėgėlė</td><td class="smwtype_str">Lota lota</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Nariniai paukščiai
Nariniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Gavia adamsii, Gavia adamsii, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gavia adamsii</td><td class="smwtype_str">Gavia adamsii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
11
  • 100px|link=Aegolius funereus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegolius funereus</td><td class="smwtype_str">Aegolius funereus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Petromyzontiformes
Petromyzontiformes95
1
  • 100px|link=Lampetra planeri
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
3
  • 100px|link=Pleuronectes platessa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pleuronectes platessa</td><td class="smwtype_str">Pleuronectes platessa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
29
  • 100px|link=Baltapetis jūrinis erelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltapetis jūrinis erelis</td><td class="smwtype_str">Haliaeetus pelagicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salmoniformes
Salmoniformes295
1
  • 100px|link=Coregonus albula, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coregonus albula</td><td class="smwtype_str">Coregonus albula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stintžuvės
Stintžuvės425
1
  • 100px|link=Osmerus eperlanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Osmerus eperlanus</td><td class="smwtype_str">Osmerus eperlanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
1
  • 100px|link=Nerophis ophidion
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nerophis ophidion</td><td class="smwtype_str">Nerophis ophidion</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
87
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Testudines
Testudines10
1
  • 100px|link=Chelonia mydas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Eurazinis tetervinas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinis tetervinas</td><td class="smwtype_str">Lyrurus tetrix</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Dūminė chetura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dūminė chetura</td><td class="smwtype_str">Chaetura pelagica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
138
  • 100px|link=Acrocephalus agricola
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
48
  • 100px|link=Amerikinė cyplė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amerikinė cyplė</td><td class="smwtype_str">Anas americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Estijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
5
  • 100px|link=Chelidonium majus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelidonium majus</td><td class="smwtype_str">Chelidonium majus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
1
  • 100px|link=Gordonia obtusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gordonia obtusa</td><td class="smwtype_str">Gordonia obtusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Balinis ajeras, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinis ajeras</td><td class="smwtype_str">Acorus calamus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
26
  • 100px|link=Antennaria dioica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antennaria dioica</td><td class="smwtype_str">Antennaria dioica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
8
  • 100px|link=Cheilophyllum radicans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilophyllum radicans</td><td class="smwtype_str">Cheilophyllum radicans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
7
  • 100px|link=Hyoscyamus niger
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hyoscyamus niger</td><td class="smwtype_str">Hyoscyamus niger</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
1
  • 100px|link=Tilia cordata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tilia cordata</td><td class="smwtype_str">Tilia cordata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
11
  • 100px|link=Alnus glutinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alnus glutinosa</td><td class="smwtype_str">Alnus glutinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
3
  • 100px|link=Potamogeton gramineus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton gramineus</td><td class="smwtype_str">Potamogeton gramineus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
2
  • 100px|link=Manilkara jaimiqui
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Manilkara jaimiqui</td><td class="smwtype_str">Manilkara jaimiqui</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
5
  • 100px|link=Andromeda polifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andromeda polifolia</td><td class="smwtype_str">Andromeda polifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
46
  • 100px|link=Alchemilla glaucescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alchemilla glaucescens</td><td class="smwtype_str">Alchemilla glaucescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
8
  • 100px|link=Epipactis atrorubens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Epipactis atrorubens</td><td class="smwtype_str">Epipactis atrorubens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
4
  • 100px|link=Centaurium littorale
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centaurium littorale</td><td class="smwtype_str">Centaurium littorale</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
4
  • 100px|link=Populus tremula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Populus tremula</td><td class="smwtype_str">Populus tremula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
24
  • 100px|link=Amaranthus albus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaranthus albus</td><td class="smwtype_str">Amaranthus albus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
19
  • 100px|link=Alyssum montanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyssum montanum</td><td class="smwtype_str">Alyssum montanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
2
  • 100px|link=Euphorbia cyparissias
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphorbia cyparissias</td><td class="smwtype_str">Euphorbia cyparissias</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
6
  • 100px|link=Muskusinis ūksminas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Muskusinis ūksminas</td><td class="smwtype_str">Adoxa moschatellina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
6
  • 100px|link=Campanula glomerata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula glomerata</td><td class="smwtype_str">Campanula glomerata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
15
  • 100px|link=Allium cepa
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
2
  • 100px|link=Linum catharticum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum catharticum</td><td class="smwtype_str">Linum catharticum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
3
  • 100px|link=Daphne mezereum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Daphne mezereum</td><td class="smwtype_str">Daphne mezereum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
10
  • 100px|link=Acer tegmentosum
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
4
  • 100px|link=Cucumis sativus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucumis sativus</td><td class="smwtype_str">Cucumis sativus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
15
  • 100px|link=Ajuga pyramidalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ajuga pyramidalis</td><td class="smwtype_str">Ajuga pyramidalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Podostemales
Podostemales0
1
  • 100px|link=Neolacis riedelii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neolacis riedelii</td><td class="smwtype_str">Neolacis riedelii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
29
  • 100px|link=Anthyllis vulneraria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthyllis vulneraria</td><td class="smwtype_str">Anthyllis vulneraria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
1
  • 100px|link=Polygala comosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygala comosa</td><td class="smwtype_str">Polygala comosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
13
  • 100px|link=Androsace ovalifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace ovalifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace ovalifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
12
  • 100px|link=Amaracarpus syzygifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaracarpus syzygifolius</td><td class="smwtype_str">Amaracarpus syzygifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Riešutmediečiai
Riešutmediečiai0
2
  • 100px|link=Juglans mandshurica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juglans mandshurica</td><td class="smwtype_str">Juglans mandshurica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
11
  • 100px|link=Fagopyrum esculentum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagopyrum esculentum</td><td class="smwtype_str">Fagopyrum esculentum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
12
  • 100px|link=Aegopodium podagraria
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegopodium podagraria</td><td class="smwtype_str">Aegopodium podagraria</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Thesium bergeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thesium bergeri</td><td class="smwtype_str">Thesium bergeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Seduliečiai
Seduliečiai0
1
  • 100px|link=Cornus mas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus mas</td><td class="smwtype_str">Cornus mas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
4
  • 100px|link=Geranium palustre
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium palustre</td><td class="smwtype_str">Geranium palustre</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
42
  • 100px|link=Alopecurus pratensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alopecurus pratensis</td><td class="smwtype_str">Alopecurus pratensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
1
  • 100px|link=Juncus articulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus articulatus</td><td class="smwtype_str">Juncus articulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
20
  • 100px|link=Anemone lipsiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anemone lipsiensis</td><td class="smwtype_str">Anemone lipsiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ąsoteniečiai
Ąsoteniečiai0
2
  • 100px|link=Drosera anglica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Drosera anglica</td><td class="smwtype_str">Drosera anglica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.