FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Erythroxylaceae
Colcoca03
Erythroxylaceae

? Erythroxylaceae ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Linales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (7), Australija (4), Bahamai (4), Belizas (7), Beninas (1), Bolivija (28), Botsvana (1), Brazilija (106), Britų Mergelių salos (1), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (8), Dramblio Kaulo Krantas (3), Ekvadoras (13), Etiopija (1), Filipinai (1), Gabonas (5), Gajana (23), Gana (2), Grenada (1), Gvadelupa (3), Gvatemala (8), Gvinėja (2), Haitis (5), Hondūras (8), Indija (1), Indonezija (4), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (6), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (11), Kamerūnas (3), Kenija (2), Kolumbija (35), Komorai (6), Kongas (1), Kosta Rika (10), Kuba (17), Liberija (1), Madagaskaras (34), Majotas (5), Malaizija (1), Malavis (1), Malis (1), Mauricijus (4), Meksika (13), Mianmaras (1), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (2), Nigerija (1), Nikaragva (10), Nyderlandų Antilai (3), Panama (13), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (15), Peru (28), Pietų Afrikos Respublika (5), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (14), Puerto Rikas (6), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (3), Saliamono Salos (1), Salvadoras (5), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (1), Sudanas (1), Surinamas (12), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (3), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (5), Uganda (1), Urugvajus (3), Venesuela (33), Vietnamas (3), Zambija (1), Zimbabvė (1), Šri Lanka (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę laisvėje (1), Nykstantys (2), Pažeidžiami (5), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Aneulophus ?, ?
  2. Kokainmedis - Erythroxylum P. Br., ? [254]
  3.  ? Nectaropetalum ?, ?
  4.  ? Pinacopodium ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Eilė
Liniečiai
(Linales)
   
        7 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Erythroxylaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti