FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Eriocaulales
Eriocaulales

? Eriocaulales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Argentina (7), Australija (29), Bangladešas (4), Belizas (14), Beninas (7), Bisau Gvinėja (2), Bolivija (35), Botsvana (3), Brazilija (467), Burkina Fasas (10), Burundis (2), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (12), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (14), Egiptas (1), Ekvadoras (17), Etiopija (8), Filipinai (5), Gabonas (10), Gajana (39), Gana (4), Gvinėja (19), Hondūras (4), Honkongas (2), Indija (50), Indonezija (26), Italija (1), Japonija (23), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (46), Kambodža (3), Kamerūnas (13), Kanada (2), Kenija (5), Kinija (23), Kolumbija (52), Kongas (14), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kosta Rika (11), Kuba (27), Laosas (7), Lesotas (1), Liberija (8), Lichtenšteinas (2), Madagaskaras (21), Malaizija (6), Malavis (5), Malis (15), Mauricijus (3), Meksika (19), Mianmaras (4), Mozambikas (4), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (4), Nepalas (5), Nigerija (13), Nigeris (1), Nikaragva (5), Panama (11), Papua Naujoji Gvinėja (24), Paragvajus (14), Peru (25), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (5), Prancūzijos Gviana (15), Pusiaujo Gvinėja (5), Reunjonas (1), Ruanda (2), Salvadoras (2), Senegalas (12), Siera Leonė (12), Singapūras (1), Sudanas (4), Surinamas (19), Tailandas (32), Taivanas (9), Tanzanija (25), Togas (3), Trinidadas ir Tobagas (2), Uganda (2), Urugvajus (6), Venesuela (96), Vietnamas (10), Zambija (14), Zimbabvė (11), Čadas (3), Šri Lanka (19), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (6), Nykstantys (4), Pažeidžiami (7), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (42), Trūksta duomenų (2).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Eriocaulaceae Martynov, ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Eriocaulales)
  1 Šeima
([[]])
  3 gentys   20 rūšių
         
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)

  dar 18 eilių

Išnašos Redaguoti