FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Eriocaulaceae
Eriocaulaceae

? Eriocaulaceae Martynov, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Eriocaulales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Argentina (7), Australija (29), Bangladešas (4), Belizas (14), Beninas (7), Bisau Gvinėja (2), Bolivija (35), Botsvana (3), Brazilija (467), Burkina Fasas (10), Burundis (2), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (12), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (14), Egiptas (1), Ekvadoras (17), Etiopija (8), Filipinai (5), Gabonas (10), Gajana (39), Gana (4), Gvinėja (19), Hondūras (4), Honkongas (2), Indija (50), Indonezija (26), Italija (1), Japonija (23), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (46), Kambodža (3), Kamerūnas (13), Kanada (2), Kenija (5), Kinija (23), Kolumbija (52), Kongas (14), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kosta Rika (11), Kuba (27), Laosas (7), Lesotas (1), Liberija (8), Lichtenšteinas (2), Madagaskaras (21), Malaizija (6), Malavis (5), Malis (15), Mauricijus (3), Meksika (19), Mianmaras (4), Mozambikas (4), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (4), Nepalas (5), Nigerija (13), Nigeris (1), Nikaragva (5), Panama (11), Papua Naujoji Gvinėja (24), Paragvajus (14), Peru (25), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (5), Prancūzijos Gviana (15), Pusiaujo Gvinėja (5), Reunjonas (1), Ruanda (2), Salvadoras (2), Senegalas (12), Siera Leonė (12), Singapūras (1), Sudanas (4), Surinamas (19), Tailandas (32), Taivanas (9), Tanzanija (25), Togas (3), Trinidadas ir Tobagas (2), Uganda (2), Urugvajus (6), Venesuela (96), Vietnamas (10), Zambija (14), Zimbabvė (11), Čadas (3), Šri Lanka (19), Žaliasis Kyšulys (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (6), Nykstantys (4), Pažeidžiami (7), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (42), Trūksta duomenų (2).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Actinocephalus ?, ?
  2.  ? Blastocaulon ?, ?
  3. Vinėtis - Eriocaulon L., ?
  4.  ? Lachnocaulon Kunth, ?
  5.  ? Leiothrix ?, ?
  6.  ? Mesanthemum ?, ?
  7.  ? Paepalanthus ?, ?
  8.  ? Philodice ?, ?
  9.  ? Rondonanthus ?, ?
  10. Mikado medis - Syngonanthus Ruhl., ?
  11.  ? Tonina ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Eriocaulales)
  Šeima
(Eriocaulaceae)
  3 gentys   20 rūšių
         
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)

  dar 18 eilių

Išnašos Redaguoti