FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Epidendrum
Epidendrum nocturnum - Edwards' vol. 23 pl 1961 (1827)
Epidendrum

Epidendras - Epidendrum L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Orchidales) eilės (Orchidaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (5), Antigva ir Barbuda (2), Argentina (4), Australija (4), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (23), Bolivija (121), Brazilija (71), Britų Mergelių salos (1), Dominika (16), Dominikos Respublika (26), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (423), Filipinai (1), Gajana (29), Grenada (15), Gvadelupa (21), Gvatemala (76), Haitis (11), Hondūras (52), Indija (1), Ispanija (2), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (19), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (29), Kaimanų salos (1), Kolumbija (230), Kosta Rika (220), Kuba (24), Madagaskaras (1), Martinika (19), Meksika (126), Montseratas (5), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (2), Nikaragva (75), Nyderlandų Antilai (4), Panama (191), Paragvajus (5), Peru (207), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (26), Puerto Rikas (20), Salvadoras (37), Sent Kitsas ir Nevis (7), Sent Lusija (9), Sent Vinsentas ir Grenadinai (7), Singapūras (1), Surinamas (8), Trinidadas ir Tobagas (21), Venesuela (115), Vokietija (1), Šri Lanka (1), Švedija (3). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (2).

Rūšys Redaguoti

A Redaguoti

B Redaguoti

C Redaguoti

D Redaguoti

E Redaguoti

F Redaguoti

G Redaguoti

H Redaguoti

I Redaguoti

J Redaguoti

K Redaguoti

L Redaguoti

M Redaguoti

N Redaguoti

O Redaguoti

P Redaguoti

Q Redaguoti

R Redaguoti

S Redaguoti

T Redaguoti

U Redaguoti

V Redaguoti

W Redaguoti

X Redaguoti

Y Redaguoti

Z Redaguoti

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  0  
      28 rūšys
  Eilė
Gegužraibiečiai
(Orchidales)
    Gentis
Epidendras
(Epidendrum)

  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
Gegužraibiniai
(Orchidaceae)

  dar 18 eilių   dar 109 gentys  

Išnašos Redaguoti