FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Elopiformes
Tarpon3
Elopiformes

Tarpūnžuvės - Elopiformes Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Angola (3), Australija (6), Bahamai (1), Bangladešas (1), Barbadosas (3), Belizas (2), Beninas (2), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (3), Brazilija (3), Brunėjus (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (5), Gabonas (3), Gajana (3), Gambija (2), Gana (3), Grenada (1), Gruzija (1), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (2), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (2), Indija (6), Indonezija (3), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (3), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (3), Kanada (3), Kenija (2), Kinija (3), Kolumbija (4), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (2), Kuba (3), Liberija (2), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Mauricijus (2), Mauritanija (1), Meksika (3), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (4), Nikaragva (3), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Saliamono Salos (1), Samoa (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (1), Senegalas (5), Siera Leonė (3), Singapūras (4), Sudanas (1), Surinamas (3), Tailandas (2), Taivanas (6), Tanzanija (3), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vietnamas (3), Zimbabvė (1), Šri Lanka (3)..

Šeimos Redaguoti

  1. Mažieji tarpūnai - Elopidae Clausen, 1959 [0-0]
  2. Tarpūninės - Megalopidae Clausen, 1959 [2-2]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Tarpūnžuvės
(Elopiformes)
  1 Šeima
([[]])
  1 Gentis
([[]])
  2 rūšys
         
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)

  dar 45 būriai

Išnašos Redaguoti