FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Elopidae
Ladyfish - NO Autoban Aquarium
Elopidae

Mažieji tarpūnai - Elopidae Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Elopiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas iki 1 m ilgio.

Biologija Redaguoti

Buriasi į tuntus. Būdinga lervinė metamorfozė. Lervos - leptocefalai.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Vandenynų ir jųrų atogrąžų ir paatogrąžio zonos.

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (3), Australija (5), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (1), Filipinai (4), Gabonas (2), Gajana (1), Gambija (1), Gana (2), Grenada (1), Gruzija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Hondūras (1), Indija (5), Indonezija (2), Jamaika (1), Japonija (2), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kamerūnas (3), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (2), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (2), Madagaskaras (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (2), Mozambikas (1), Nigerija (3), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Saudo Arabija (2), Senegalas (3), Siera Leonė (2), Singapūras (3), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (5), Tanzanija (2), Togas (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Vietnamas (2), Šri Lanka (2)..

Gentys Redaguoti

  1. Mažieji tarpūnai - Elops Linnaeus, 1766

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
Tarpūnžuvės
(Elopiformes)
   
        ? rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Mažieji tarpūnai
(Elopidae)
  ? genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti