FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Elatinaceae
Elatinaceae

? Elatinaceae Dumort., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Theales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (1), Argentina (3), Australija (13), Austrija (4), Belgija (3), Beninas (1), Bolivija (4), Botsvana (1), Brazilija (2), Burkina Fasas (4), Danija (3), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Filipinai (2), Haitis (1), Indija (5), Indonezija (1), Ispanija (7), Italija (3), Izraelis (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kamerūnas (3), Kanada (5), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (3), Kosta Rika (1), Kuba (1), Lenkija (2), Madagaskaras (1), Malis (3), Mauritanija (2), Meksika (6), Namibija (4), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (1), Nigerija (1), Norvegija (4), Nyderlandai (3), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (6), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (7), Pusiaujo Gvinėja (1), Rumunija (1), Rusija (3), Senegalas (1), Slovėnija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (3), Tailandas (2), Taivanas (4), Tanzanija (1), Venesuela (1), Vengrija (2), Vietnamas (1), Vokietija (5), Zambija (1), Čadas (1), Čilė (1), Šri Lanka (2), Švedija (4), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Bergia L., ?
  2. Vandenė - Elatine L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Arbatmediečiai
(Theales)
   
        11 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Elatinaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti