FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Elagatis
Rainbow runner 3
Elagatis

? Elagatis Bennett, 1840, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Carangidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Australija (2), Bahamai (1), Barbadosas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Britų Mergelių salos (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (2), Filipinai (2), Gabonas (1), Gana (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (2), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (2), JAV mažosios salos (1), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kiribatis (2), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Liberija (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Meksika (2), Mikronezija (2), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (1), Togas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Čilė (1), Šv. Elenos sala (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Elagatis bipinnulata Quoy, Gaimard, 1825

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Elagatis Bennett, 1840. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125938 on 2011-02-18
  • Elagatis Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      1 Rūšis
([[]])
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Elagatis)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Stauridinės
(Carangidae)

Išnašos Redaguoti