FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Elaeocarpaceae
Crinodendron patagua Mol 11
Elaeocarpaceae

? Elaeocarpaceae Juss., DC., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Malvales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (3), Australija (40), Belizas (5), Bolivija (20), Brazilija (36), Brunėjus (11), Butanas (2), Dominika (3), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (22), Fidžis (23), Filipinai (59), Gajana (19), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (5), Haitis (1), Hondūras (6), Honkongas (1), Indija (18), Indonezija (137), Japonija (3), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (14), Kambodža (3), Kinija (30), Kolumbija (30), Kosta Rika (11), Kuba (2), Kuko Salos (7), Laosas (4), Madagaskaras (11), Malaizija (60), Mauricijus (3), Meksika (7), Mianmaras (5), Mikronezija (4), Naujoji Kaledonija (38), Naujoji Zelandija (8), Nepalas (2), Nikaragva (5), Panama (10), Papua Naujoji Gvinėja (89), Peru (30), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Prancūzijos Gviana (19), Puerto Rikas (3), Saliamono Salos (9), Salvadoras (1), Samoa (5), Singapūras (5), Surinamas (11), Tailandas (12), Taivanas (7), Tonga (3), Trinidadas ir Tobagas (2), Vanuatu (6), Venesuela (45), Vietnamas (22), Čilė (4), Šri Lanka (13). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (3), Nykstantys (2), Pažeidžiami (18), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (7), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Aceratium ?, ?
  2. Aristotelija - Aristotelia ?, ?
  3. Stirlenis - Crinodendron ?, ?
  4.  ? Dubouzetia ?, ?
  5. Alyvūnas - Elaeocarpus L., ?
  6.  ? Sericolea ?, ?
  7. Vingrenis - Sloanea L., ?
  8.  ? Vallea ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
   
  Eilė
Dedešviečiai
(Malvales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Elaeocarpaceae)
  4 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti