FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Elaeagnaceae
Shepherdia argentea USDA
Elaeagnaceae

? Elaeagnaceae Adans., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Rosales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Argentina (1), Armėnija (1), Australija (5), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Belgija (2), Bolivija (1), Bulgarija (1), Butanas (2), Danija (2), Egiptas (1), Etiopija (1), Filipinai (2), Graikija (1), Gruzija (2), Gvatemala (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (7), Indonezija (2), Iranas (1), Ispanija (4), Italija (1), Izraelis (1), Japonija (16), Jungtinė Karalystė (6), Jungtinės Amerikos Valstijos (12), Kanada (5), Kinija (36), Kosta Rika (2), Laosas (1), Lenkija (1), Libanas (2), Meksika (1), Mianmaras (2), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (7), Norvegija (1), Nyderlandai (3), Pakistanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Korėja (6), Portugalija (2), Prancūzija (5), Rumunija (1), Rusija (3), Sirija (1), Suomija (1), Tailandas (1), Taivanas (13), Turkija (1), Turkmėnija (1), Ukraina (2), Vengrija (1), Vietnamas (4), Vokietija (4), Šri Lanka (1), Švedija (5). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (2).

Gentys Redaguoti

  1. Žilakrūmis - Elaeagnus L., ?
  2. Šaltalankis - Hippophae L., ?
  3.  ? Lepargyrea ?, ?
  4. Šeferdija - Shepherdia Nutt., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 19 šeimų  
   
  Eilė
Erškėtiečiai
(Rosales)
   
        12 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Elaeagnaceae)
  3 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti