FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Tamaricaceae
Tamarix gallica struik
Eglūniniai
Tamarix gallica

Eglūniniai - Tamaricaceae Tiegh., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Violales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (5), Argentina (2), Armėnija (3), Australija (4), Austrija (2), Azerbaidžanas (4), Bolivija (10), Brazilija (1), Butanas (2), Danija (2), Dominikos Respublika (1), Egiptas (4), Ekvadoras (14), Etiopija (2), Graikija (5), Gruzija (6), Honkongas (1), Indija (4), Irakas (1), Iranas (11), Ispanija (10), Italija (7), Izraelis (5), Japonija (2), Jemenas (2), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kataras (1), Kazachija (2), Kenija (1), Kinija (17), Kipras (1), Kirgizija (2), Kolumbija (13), Kroatija (1), Lenkija (1), Libanas (2), Malta (1), Marokas (5), Meksika (4), Mongolija (4), Namibija (1), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (3), Norvegija (1), Omanas (2), Pakistanas (2), Panama (2), Peru (20), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (7), Puerto Rikas (2), Rusija (6), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Sirija (1), Slovėnija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Tadžikija (1), Taivanas (2), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tunisas (4), Turkija (5), Turkmėnija (6), Ukraina (1), Urugvajus (1), Uzbekija (3), Vengrija (1), Vokietija (2), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (3), Šveicarija (1). 

Gentys Redaguoti

  1. Mirikarija - Myricaria ?, ?
  2.  ? Reaumuria ?, ?
  3. Eglūnas - Tamarix L., ?
  4.  ? Trichaurus ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 20 šeimų  
   
  Eilė
Našlaitiečiai
(Violales)
   
        10 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Eglūniniai
(Tamaricaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti