FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Echidna
Echidna nebulosa
Echidna

Murenos echidnos - Echidna ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio (Muraenidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Australija (2), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (2), Ekvadoras (3), Etiopija (1), Fidžis (8), Filipinai (8), Gabonas (1), Guamas (4), Gvadelupa (1), Haitis (1), Indija (4), Indijos Vandenyno Britų Sritis (4), Indonezija (7), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (2), Jamaika (1), Japonija (3), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (1), Kenija (4), Kinija (1), Kiribatis (5), Kokosų (Kilingo) Salos (2), Kolumbija (3), Komorai (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (4), Kuba (1), Kuko Salos (1), Liberija (1), Madagaskaras (4), Malaizija (1), Maršalo salos (5), Mauricijus (5), Meksika (4), Mikronezija (8), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (3), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (8), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (5), Prancūzija (4), Prancūzijos Polinezija (7), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (2), Saliamono Salos (3), Salvadoras (1), Samoa (5), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (5), Senegalas (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (1), Sudanas (2), Tailandas (4), Taivanas (5), Tanzanija (3), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (4), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (3), Venesuela (1), Vietnamas (2), Volisas ir Futūna (2), Čilė (1), Šri Lanka (4), Šv. Elenos sala (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Echidna amblyodon Bleeker, 1856
  2.  ? Echidna catenata Bloch, 1795
  3. Grakščioji murena - Echidna delicatula Kaup, 1856
  4.  ? Echidna leucotaenia Schultz, 1943
  5. Žvaigždėtoji murena - Echidna nebulosa Ahl, 1789
  6.  ? Echidna nocturna Cope, 1872
  7.  ? Echidna peli Kaup, 1856
  8.  ? Echidna polyzona Richardson, 1845
  9.  ? Echidna rhodochilus Bleeker, 1863
  10.  ? Echidna unicolor Schultz, 1953
  11.  ? Echidna xanthospilos Bleeker, 1859

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
      11 rūšių
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
    Gentis
Murenos echidnos
(Echidna)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Mureninės
(Muraenidae)

  dar 42 būriai   dar 21 gentis  

Išnašos Redaguoti