FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Echeneis
Echeneis

? Echeneis Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Echeneidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Amerikos Samoa (1), Angola (1), Australija (1), Bachreinas (1), Bahamai (2), Belizas (2), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (1), Gana (1), Gruzija (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (2), Honkongas (1), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (2), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (3), Kuveitas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (1), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Sent Lusija (1), Siera Leonė (2), Singapūras (2), Somalis (1), Sudanas (1), Surinamas (2), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (1), Togas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Tuvalu (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (1), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Echeneis naucrates Linnaeus, 1758
  2.  ? Echeneis neucratoides Zuiew, 1786

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Echeneis Linnaeus, 1758. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125962 on 2011-02-18
  • Echeneis Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
      2 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Echeneis)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Prielipinės
(Echeneidae)

Išnašos Redaguoti