FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Gasterosteiformes
Dygliažuvės

Dygliažuvės - Gasterosteiformes Parenti, 1981, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Alžyras (1), Australija (10), Bachreinas (1), Bangladešas (1), Belgija (1), Bulgarija (1), Danija (4), Egiptas (2), Estija (1), Farerai (2), Filipinai (3), Graikija (2), Grenlandija (5), Indija (3), Indonezija (7), Iranas (3), Islandija (3), Ispanija (3), Italija (1), Izraelis (2), Japonija (13), Jordanija (2), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (20), Juodkalnija (1), Kanada (11), Kazachija (1), Kinija (7), Latvija (1), Lenkija (2), Lietuva (2), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Meksika (4), Mikronezija (2), Mongolija (2), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Norvegija (4), Nyderlandai (5), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (5), Portugalija (1), Prancūzija (7), Prancūzijos Polinezija (1), Reunjonas (1), Rumunija (3), Rusija (7), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (2), Tailandas (3), Taivanas (5), Tanzanija (3), Turkija (1), Ukraina (2), Vanuatu (1), Vietnamas (4), Vokietija (4), Čekija (1), Šiaurės Korėja (2), Šri Lanka (4), Švedija (4), Šveicarija (2)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Aulorhynchidae Parenti, 1981 [0-0]
  2. Dyglinės - Gasterosteidae Parenti, 1981 [3-3]
  3.  ? Hypoptychidae Parenti, 1981 [1-1]
  4. Adatinės dyglės - Indostomidae Parenti, 1981 [0-0]
  5. Pegasinės - Pegasidae Parenti, 1981 [6-11]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Dygliažuvės
(Gasterosteiformes)
  3 šeimos   8 gentys   10 rūšių
         
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)

  dar 45 būriai

Išnašos Redaguoti