FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Diodontidae
Dvidantės pūsliažuvės

Dvidantės pūsliažuvės - Diodontidae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Angola (8), Argentina (1), Australija (19), Bachreinas (1), Bahamai (8), Barbadosas (8), Belizas (8), Beninas (8), Bermudai (7), Bisau Gvinėja (7), Brazilija (9), Britų Mergelių salos (1), Dominika (3), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (8), Džibutis (3), Egiptas (3), Ekvadoras (4), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (3), Filipinai (11), Gabonas (7), Gajana (6), Gana (7), Gruzija (1), Guamas (1), Gvadelupa (3), Gvatemala (1), Gvinėja (7), Haitis (4), Hondūras (1), Indija (6), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (11), Iranas (1), Ispanija (1), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (2), Jamaika (5), Japonija (10), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (18), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (7), Kanada (2), Kataras (1), Kenija (4), Kinija (6), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (7), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (8), Kosta Rika (2), Kuba (8), Kuko Salos (1), Liberija (7), Madagaskaras (4), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Martinika (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (6), Mauritanija (2), Meksika (9), Mianmaras (2), Mikronezija (2), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (4), Nigerija (7), Nigeris (1), Nyderlandų Antilai (4), Omanas (6), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (4), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (15), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (2), Portugalija (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (8), Reunjonas (4), Saliamono Salos (2), Salvadoras (1), Samoa (2), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (4), Seišeliai (4), Senegalas (7), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (2), Siera Leonė (7), Singapūras (1), Somalis (6), Sudanas (1), Surinamas (2), Tailandas (5), Taivanas (7), Tanzanija (4), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (7), Tonga (3), Trinidadas ir Tobagas (3), Urugvajus (1), Vanuatu (2), Venesuela (4), Vietnamas (2), Čilė (2), Šri Lanka (5), Šv. Elenos sala (3), Žaliasis Kyšulys (5)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Allomycterus ?, ?
  2.  ? Atinga ?, ?
  3.  ? Chilomycteris ?, ?
  4.  ? Chilomycterus Bibron, 1846
  5.  ? Cyclichthys Kaup, 1855
  6.  ? Cyclicthys ?, ?
  7.  ? Dicotylichthys Kaup, 1855
  8.  ? Diodon Linnaeus, 1758
  9.  ? Lophodiodon Fraser-Brunner, 1943
  10.  ? Tragulichthys ?, ? [1]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Diodontidae. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125608 on 2011-02-18
  • Leis, J.M. 2006: Nomenclature and distribution of the species of the porcupinefish family Diodontidae (Pisces, Teleostei). Memoirs of Museum Victoria, 63: 77–90. [1]

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
   
        79 rūšys
  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Dvidantės pūsliažuvės
(Diodontidae)
  14 genčių  
         
  dar 42 būriai  

Išnašos Redaguoti