FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Amblygobius
Amblygobius phalaena
Amblygobius sp

Drugeliniai grundalai - Amblygobius Bleeker, 1874, grundalinių (Gobiidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Australija (8), Bachreinas (1), Džibutis (1), Egiptas (5), Eritrėja (3), Etiopija (4), Fidžis (6), Filipinai (13), Guamas (5), Honkongas (2), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (3), Indonezija (11), Izraelis (3), JAV mažosios salos (3), Japonija (9), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kenija (2), Kinija (2), Kiribatis (5), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (5), Kuveitas (2), Madagaskaras (4), Majotas (2), Malaizija (9), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (6), Mikronezija (6), Mozambikas (4), Naujoji Kaledonija (6), Omanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (11), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (4), Prancūzijos Polinezija (4), Saliamono Salos (7), Samoa (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (6), Singapūras (5), Somalis (2), Sudanas (5), Tailandas (4), Taivanas (5), Tanzanija (3), Tokelau (1), Tonga (3), Vanuatu (5), Vietnamas (7), Volisas ir Futūna (3), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Amblygobius Bleeker, 1874. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • Smith, J.L.B. 1957: Ann. Mag. nat. Hist. (12), 9: 726.
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
      20 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Drugeliniai grundalai
(Amblygobius)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Grundalinės
(Gobiidae)

Išnašos Redaguoti