FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Droseraceae
AldrovandaVesiculosa1
Droseraceae

? Droseraceae Salisb., 1808, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Nepenthales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Andora (1), Argentina (3), Australija (77), Austrija (5), Belgija (2), Belizas (2), Beninas (2), Bolivija (5), Brazilija (13), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Danija (3), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Estija (2), Etiopija (1), Filipinai (2), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (2), Gajana (7), Gambija (1), Grenlandija (1), Hondūras (2), Honkongas (2), Indija (3), Indonezija (3), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (3), Italija (3), Jamaika (1), Japonija (12), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (16), Kambodža (1), Kamerūnas (3), Kanada (6), Kinija (4), Kolumbija (5), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (4), Laosas (1), Lenkija (4), Liberija (2), Lichtenšteinas (1), Madagaskaras (6), Malavis (3), Malis (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (8), Nepalas (1), Nigerija (2), Nikaragva (1), Norvegija (3), Nyderlandai (3), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (6), Paragvajus (4), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (18), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (5), Prancūzijos Gviana (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Rumunija (5), Rusija (3), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Slovakija (1), Slovėnija (3), Sudanas (1), Suomija (5), Surinamas (3), Tailandas (3), Taivanas (3), Tanzanija (5), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (3), Uganda (1), Ukraina (2), Urugvajus (2), Venesuela (14), Vengrija (2), Vietnamas (2), Vokietija (6), Zambija (2), Zimbabvė (1), Čekija (2), Čilė (1), Šiaurės Korėja (2), Šri Lanka (3), Švedija (14), Šveicarija (4). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Pažeidžiami (2), Nekeliantys susirūpinimo (3), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1. Aldrūnė - Aldrovanda ?, ? [1]
  2. Musėkautas - Dionaea Ellis, ? [1]
  3. Saulašarė - Drosera L., ? [185]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
   
  Eilė
Ąsoteniečiai
(Nepenthales)
   
        12 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Droseraceae)
  2 gentys  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti