FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Halosauridae
Driežinės plerniažuvės

Driežinės plerniažuvės - Halosauridae Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Notacanthiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Angola (3), Antigva ir Barbuda (1), Australija (7), Bahamai (2), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Dominika (1), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (2), Filipinai (3), Gabonas (3), Gana (1), Grenlandija (1), Gvadelupa (2), Gvinėja (1), Haitis (1), Indija (2), Indonezija (4), Ispanija (7), JAV Mergelių salos (1), Japonija (2), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (16), Kamerūnas (2), Kolumbija (4), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (5), Liberija (1), Madagaskaras (6), Malaizija (1), Marokas (7), Mauritanija (3), Meksika (6), Mozambikas (2), Namibija (2), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (4), Portugalija (5), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (3), Prancūzijos Pietų Sritys (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (1), Surinamas (1), Taivanas (3), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Vakarų Sachara (5), Vanuatu (3), Venesuela (3), Volisas ir Futūna (2), Žaliasis Kyšulys (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Aldrovandia ?, ?
  2.  ? Halosauropsis Collett, 1896
  3.  ? Halosaurus Johnson, 1864
  4.  ? Lipogenys Goode, Bean, 1895

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Halosauridae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125500 on 2011-02-18

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
   
  Būrys
Dyglianugarinės
(Notacanthiformes)
   
        13 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Driežinės plerniažuvės
(Halosauridae)
  2 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti