FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Dilleniales
Dilenijiečiai

Dilenijiečiai - Dilleniales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (1), Argentina (1), Australija (4), Austrija (1), Belizas (9), Beninas (2), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (22), Bosnija ir Hercegovina (1), Brazilija (60), Bulgarija (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (4), Danija (2), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (3), Ekvadoras (21), Fidžis (2), Filipinai (12), Gabonas (4), Gajana (20), Gambija (2), Gana (2), Graikija (5), Gruzija (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (8), Gvinėja (2), Haitis (1), Hondūras (11), Honkongas (1), Indija (12), Indonezija (27), Irakas (1), Ispanija (9), Italija (4), Izraelis (1), Jamaika (1), Japonija (3), Jungtinė Karalystė (5), Jungtinės Amerikos Valstijos (22), Kambodža (10), Kamerūnas (5), Kazachija (1), Kinija (16), Kipras (1), Kolumbija (30), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kosta Rika (19), Kuba (7), Kuko Salos (1), Laosas (9), Lenkija (1), Liberija (3), Lichtenšteinas (3), Madagaskaras (4), Malaizija (16), Malis (1), Marokas (4), Meksika (8), Mianmaras (6), Mongolija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (7), Nepalas (3), Nigerija (3), Nigeris (1), Nikaragva (13), Norvegija (2), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Panama (17), Papua Naujoji Gvinėja (15), Paragvajus (6), Peru (27), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (2), Portugalija (3), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (19), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (4), Rumunija (2), Rusija (4), Saliamono Salos (2), Salvadoras (4), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Siera Leonė (3), Singapūras (2), Sirija (1), Slovėnija (1), Suomija (3), Surinamas (21), Tailandas (13), Tanzanija (3), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (3), Turkija (6), Uganda (3), Ukraina (5), Uzbekija (1), Vanuatu (1), Venesuela (31), Vengrija (2), Vietnamas (13), Vokietija (10), Zambija (2), Šri Lanka (13), Švedija (10). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (1), Pažeidžiami (4), Beveik nykstantys (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Dilleniaceae Salisb., 1807 [0-0]
  2.  ? Paeoniaceae Raf., 1815 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Dilenijiečiai
(Dilleniales)
  2 šeimos   4 gentys   12 rūšių
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti