FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pempheridae
Glassy sweepers
Didžiaakinės ešeržuvės

Didžiaakinės ešeržuvės - Pempheridae Springer, Raasch, 1995, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Australija (18), Bahamai (1), Barbadosas (2), Belizas (2), Bermudai (1), Brazilija (2), Dominika (1), Džibutis (1), Egiptas (8), Fidžis (4), Filipinai (11), Grenada (3), Guamas (2), Hondūras (2), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (8), Iranas (1), Izraelis (2), Jamaika (1), Japonija (11), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kaimanų salos (2), Kambodža (1), Kenija (5), Kinija (5), Kiribatis (2), Kolumbija (1), Komorai (3), Kosta Rika (1), Kuba (4), Kuko Salos (2), Madagaskaras (6), Malaizija (2), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (7), Meksika (2), Mikronezija (1), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (6), Naujoji Zelandija (2), Nikaragva (1), Norfolkas (1), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (3), Pakistanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (5), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (8), Samoa (3), Saudo Arabija (6), Seišeliai (5), Sent Lusija (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (1), Tailandas (4), Taivanas (11), Tanzanija (3), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Vanuatu (6), Venesuela (2), Vietnamas (7), Volisas ir Futūna (3), Čilė (1), Šri Lanka (6)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Parapriacanthus Steindachner, 1870
  2.  ? Pempheris Georges Cuvier, 1829
  3.  ? Pimepheris ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        25 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Didžiaakinės ešeržuvės
(Pempheridae)
  4 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti