FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Dichapetalaceae
Dichapetalaceae

? Dichapetalaceae Baill., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Celastrales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Bangladešas (1), Belizas (3), Beninas (6), Bisau Gvinėja (2), Bolivija (10), Brazilija (19), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (6), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (17), Ekvadoras (16), Fidžis (1), Filipinai (4), Gabonas (61), Gajana (4), Gana (11), Gvatemala (2), Gvinėja (5), Hondūras (2), Indija (2), Indonezija (8), Kambodža (1), Kamerūnas (43), Kenija (8), Kolumbija (24), Komorai (1), Kongas (9), Kongo Demokratinė Respublika (28), Kosta Rika (16), Kuba (1), Laosas (1), Liberija (10), Lichtenšteinas (5), Madagaskaras (7), Majotas (1), Malaizija (8), Meksika (4), Mianmaras (2), Mozambikas (6), Namibija (1), Nigerija (19), Nigeris (1), Nikaragva (8), Panama (12), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (1), Peru (17), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Gviana (5), Pusiaujo Gvinėja (19), Saliamono Salos (2), Salvadoras (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Senegalas (1), Siera Leonė (5), Singapūras (1), Sudanas (1), Surinamas (6), Tailandas (3), Tanzanija (13), Togas (3), Uganda (2), Vanuatu (1), Venesuela (11), Vietnamas (2), Zambija (4), Šri Lanka (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (3), Beveik nykstantys (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Dichapetalum ?, ?
  2.  ? Stephanopodium ?, ?
  3.  ? Tapura ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 10 šeimų  
   
  Eilė
Smaugikiečiai
(Celastrales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Dichapetalaceae)
  ? genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti