FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Delichon
Delichon

Langinės kregždės - Delichon Horsfield, Moore, 1854, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Passeriformes) būrio (Hirundinidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Alžyras (1), Angola (1), Austrija (2), Belgija (2), Bermudai (1), Botsvana (2), Bulgarija (2), Danija (2), Egiptas (2), Estija (1), Filipinai (1), Gambija (1), Graikija (2), Grenlandija (1), Gvadelupa (1), Indija (4), Indonezija (1), Iranas (1), Ispanija (2), Italija (2), Izraelis (2), Japonija (2), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kamerūnas (1), Kazachija (1), Kenija (2), Kinija (2), Kipras (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kroatija (1), Laosas (1), Latvija (1), Lenkija (2), Lesotas (1), Lietuva (2), Liuksemburgas (2), Makedonija (1), Malaizija (1), Marokas (2), Mianmaras (1), Monakas (1), Mongolija (1), Namibija (1), Nepalas (2), Nigerija (1), Nigeris (1), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Pakistanas (1), Palestina (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Rumunija (2), Rusija (3), Senegalas (1), Serbija (1), Sirija (1), Slovakija (1), Slovėnija (1), Sudanas (1), Suomija (2), Svazilandas (1), Tailandas (2), Taivanas (3), Tanzanija (1), Tunisas (2), Turkija (2), Uganda (1), Ukraina (1), Uzbekija (1), Vengrija (2), Vokietija (2), Zambija (2), Zimbabvė (2), Čekija (2), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (1), Švedija (3), Šveicarija (2). 

Rūšys Redaguoti

  1. Langinė kregždė - Delichon urbica Linnaeus, 1758
  1.  ? Delichon urbicum Linnaeus, 1758
  2.  ? Delichon nipalense Horsfield, Moore, 1854
  3.  ? Delichon dasypus Bonaparte, 1850

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų  
      3 rūšys
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Langinės kregždės
(Delichon)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kregždiniai
(Hirundinidae)

  dar 27 būriai   dar 14 genčių  

Išnašos Redaguoti