FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Daphniphyllales
Daphniphyllales

? Daphniphyllales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (4), Belizas (1), Bolivija (1), Butanas (1), Egiptas (1), Filipinai (6), Gvatemala (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (5), Indonezija (8), Ispanija (2), Italija (1), Japonija (8), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kambodža (3), Kinija (33), Kosta Rika (1), Laosas (3), Libanas (1), Malaizija (3), Malavis (1), Meksika (2), Mianmaras (3), Mozambikas (1), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (1), Nikaragva (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (4), Prancūzija (1), Ruanda (1), Salvadoras (1), Tailandas (3), Taivanas (7), Tanzanija (1), Vietnamas (7), Vokietija (1), Šri Lanka (2), Švedija (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Daphniphyllaceae Müll. Arg., ? [0-0]
  2.  ? Altingiaceae Lindley, ? [0-0]
  3.  ? Aphanopetalaceae Doweld, ? [0-0]
  4.  ? Iteaceae J.G. Agardh, ? [0-0]
  5.  ? Penthoraceae Rydb., Britt., ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Daphniphyllales)
  ? šeimų   ? genčių   ? rūšių
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti