FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Acanthospermum
Acanthospermum hispidum W IMG 2213
Acanthospermum australe 3

Dagišenis - Acanthospermum Schrank, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Asterales) eilės (Compositae) šeimos gentis.

Pavadinimas kilęs iš graikų kalbos dviejų žodžių junginio: akantha- (spyglys) ir sperma (sėkla).

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (2), Australija (2), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (2), Etiopija (1), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kamerūnas (2), Kenija (2), Kinija (2), Kolumbija (2), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (2), Majotas (1), Malavis (2), Malis (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nigerija (2), Nigeris (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (3), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Svazilandas (1), Tanzanija (2), Togas (1), Urugvajus (1), Venesuela (2), Zambija (1), Čadas (1), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1. Pietinis dagišenis - Acanthospermum australe Loefl., Kuntze, 1891
  2. Šiurkštusis dagišenis - Acanthospermum hispidum DC., 1836
  3.  ? Acanthospermum consobrinum S.F.Blake, 1921
  4.  ? Acanthospermum glabratum DC., Wild, 1967
  5.  ? Acanthospermum humile Sw., DC., 1836
  6.  ? Acanthospermum microcarpum B.L.Rob., 1902

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    0
   
Eilė
Astriečiai
(Asterales)
  Šeima
Graižažiedžiai
(Compositae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Dagišenis
(Acanthospermum)
  3 rūšys
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti