FANDOM

Džibutis
Flag of Djibouti
LocationDjibouti
Vietininkas Džibutije
Angliškai Djibouti
Vokiškai Dschibuti
Prancūziškai Djibouti
Rusiškai Джибути

Džibutis – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Džibutije aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
44
  • 100px|link=Abudefduf sordidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf sordidus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf sordidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
13
  • 100px|link=Aerangis brachycarpa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aerangis brachycarpa</td><td class="smwtype_str">Aerangis brachycarpa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
114
  • 100px|link=Acacia ehrenbergiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia ehrenbergiana</td><td class="smwtype_str">Acacia ehrenbergiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
5
  • 100px|link=Akuotasis savaninis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akuotasis savaninis genys</td><td class="smwtype_str">Dendropicos namaquus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
20
  • 100px|link=Beržinis kūgenis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Beržinis kūgenis</td><td class="smwtype_str">Conus betulinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
21
  • 100px|link=Aetobatus narinari
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aetobatus narinari</td><td class="smwtype_str">Aetobatus narinari</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
261
  • 100px|link=Abalistes stellaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abalistes stellaris</td><td class="smwtype_str">Abalistes stellaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
2
  • 100px|link=Sousa chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sousa chinensis</td><td class="smwtype_str">Sousa chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Džibutije aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Atherinomorus lacunosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus lacunosus</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus lacunosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
3
  • 100px|link=Myripristis murdjan
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myripristis murdjan</td><td class="smwtype_str">Myripristis murdjan</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Encheliophis vermicularis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Encheliophis vermicularis</td><td class="smwtype_str">Encheliophis vermicularis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
2
  • 100px|link=Sousa chinensis
  • pilnas sąrašas
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
1
  • 100px|link=Aphanius dispar
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aphanius dispar</td><td class="smwtype_str">Aphanius dispar</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
227
  • 100px|link=Abudefduf sordidus
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
3
  • 100px|link=Saurida tumbil
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saurida tumbil</td><td class="smwtype_str">Saurida tumbil</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Akuotasis savaninis genys
Katrykliai
Katrykliai83
9
  • 100px|link=Carcharhinus brevipinna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carcharhinus brevipinna</td><td class="smwtype_str">Carcharhinus brevipinna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mugiliformes
Mugiliformes345
3
  • 100px|link=Liza macrolepis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Liza macrolepis</td><td class="smwtype_str">Liza macrolepis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
16
  • 100px|link=Beržinis kūgenis
  • pilnas sąrašas
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
1
  • 100px|link=Stegostoma fasciatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Stegostoma fasciatum</td><td class="smwtype_str">Stegostoma fasciatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
3
  • 100px|link=Bothus pantherinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus pantherinus</td><td class="smwtype_str">Bothus pantherinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pristiformes
Pristiformes2
1
  • 100px|link=Pristis pectinata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pristis pectinata</td><td class="smwtype_str">Pristis pectinata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
23
  • 100px|link=Abalistes stellaris
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
10
  • 100px|link=Aetobatus narinari
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Falco ardosiaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco ardosiaceus</td><td class="smwtype_str">Falco ardosiaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
11
  • 100px|link=Amblygaster sirm
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblygaster sirm</td><td class="smwtype_str">Amblygaster sirm</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
10
  • 100px|link=Bembras adenensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bembras adenensis</td><td class="smwtype_str">Bembras adenensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
7
  • 100px|link=Acentronura gracilissima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acentronura gracilissima</td><td class="smwtype_str">Acentronura gracilissima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Calidris minuta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calidris minuta</td><td class="smwtype_str">Calidris minuta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
7
  • 100px|link=Gymnothorax hepaticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnothorax hepaticus</td><td class="smwtype_str">Gymnothorax hepaticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
3
  • 100px|link=Ablennes hians
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ablennes hians</td><td class="smwtype_str">Ablennes hians</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės836
2
  • 100px|link=Arius thalassinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arius thalassinus</td><td class="smwtype_str">Arius thalassinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
1
  • 100px|link=Lanius collurio
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lanius collurio</td><td class="smwtype_str">Lanius collurio</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Džibutije aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai0
1
  • 100px|link=Livistona carinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Livistona carinensis</td><td class="smwtype_str">Livistona carinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
35
  • 100px|link=Aspilia mossambicensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aspilia mossambicensis</td><td class="smwtype_str">Aspilia mossambicensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
3
  • 100px|link=Cleome albescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome albescens</td><td class="smwtype_str">Cleome albescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
2
  • 100px|link=Asystasia gangetica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asystasia gangetica</td><td class="smwtype_str">Asystasia gangetica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
13
  • 100px|link=Datura innoxia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Datura innoxia</td><td class="smwtype_str">Datura innoxia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
2
  • 100px|link=Corchorus schimperi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corchorus schimperi</td><td class="smwtype_str">Corchorus schimperi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Sideroxylon anomalum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sideroxylon anomalum</td><td class="smwtype_str">Sideroxylon anomalum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
2
  • 100px|link=Aerangis brachycarpa
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
8
  • 100px|link=Acokanthera schimperi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acokanthera schimperi</td><td class="smwtype_str">Acokanthera schimperi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
5
  • 100px|link=Salix nankingensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix nankingensis</td><td class="smwtype_str">Salix nankingensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
2
  • 100px|link=Aerva javanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aerva javanica</td><td class="smwtype_str">Aerva javanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
2
  • 100px|link=Cadaba somalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cadaba somalensis</td><td class="smwtype_str">Cadaba somalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
10
  • 100px|link=Euphorbia abyssinica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphorbia abyssinica</td><td class="smwtype_str">Euphorbia abyssinica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
4
  • 100px|link=Aloe rigens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aloe rigens</td><td class="smwtype_str">Aloe rigens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
1
  • 100px|link=Terminalia catappa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Terminalia catappa</td><td class="smwtype_str">Terminalia catappa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai0
3
  • 100px|link=Allophylus decaryi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allophylus decaryi</td><td class="smwtype_str">Allophylus decaryi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
9
  • 100px|link=Cynoglossopsis latifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cynoglossopsis latifolia</td><td class="smwtype_str">Cynoglossopsis latifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
9
  • 100px|link=Acacia ehrenbergiana
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
3
  • 100px|link=Denscantia andrei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Denscantia andrei</td><td class="smwtype_str">Denscantia andrei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Plicosepalus curviflorus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plicosepalus curviflorus</td><td class="smwtype_str">Plicosepalus curviflorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
6
  • 100px|link=Cenchrus ciliaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cenchrus ciliaris</td><td class="smwtype_str">Cenchrus ciliaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
3
  • 100px|link=Anemone patula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anemone patula</td><td class="smwtype_str">Anemone patula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Cyphostemma serpens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyphostemma serpens</td><td class="smwtype_str">Cyphostemma serpens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.