FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ostraciidae
Dėžiažuvinės

Dėžiažuvinės - Ostraciidae Parr, 1933, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angilija (1), Angola (2), Antigva ir Barbuda (3), Australija (32), Bachreinas (2), Bahamai (10), Barbadosas (7), Belizas (6), Beninas (3), Bermudai (8), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (10), Britų Mergelių salos (6), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (1), Egiptas (5), Ekvadoras (1), Eritrėja (4), Etiopija (4), Fidžis (9), Filipinai (19), Gabonas (2), Gajana (3), Gana (2), Grenada (3), Guamas (5), Gvadelupa (7), Gvinėja (2), Haitis (10), Hondūras (2), Indija (11), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (19), Iranas (1), Izraelis (4), JAV Mergelių salos (5), JAV mažosios salos (3), Jamaika (9), Japonija (25), Jemenas (2), Jordanija (3), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (30), Kaimanų salos (1), Kamerūnas (2), Kanada (4), Kenija (5), Kinija (14), Kiribatis (4), Kokosų (Kilingo) Salos (2), Kolumbija (10), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Kuba (7), Kuko Salos (6), Kuveitas (1), Liberija (2), Madagaskaras (10), Malaizija (6), Marianos Šiaurinės Salos (2), Martinika (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (11), Meksika (12), Mikronezija (5), Montseratas (1), Mozambikas (10), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (7), Nigerija (2), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (7), Omanas (4), Panama (7), Papua Naujoji Gvinėja (6), Paragvajus (2), Pietų Afrikos Respublika (13), Pietų Korėja (3), Portugalija (1), Prancūzija (9), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (12), Puerto Rikas (8), Pusiaujo Gvinėja (2), Reunjonas (5), Saliamono Salos (5), Samoa (5), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (7), Seišeliai (6), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (3), Sent Lusija (3), Sent Vinsentas ir Grenadinai (2), Siera Leonė (2), Singapūras (5), Somalis (5), Sudanas (5), Surinamas (2), Tailandas (8), Taivanas (12), Tanzanija (7), Terksas ir Kaikosas (2), Togas (3), Tonga (4), Trinidadas ir Tobagas (6), Urugvajus (1), Vanuatu (6), Venesuela (5), Vietnamas (5), Volisas ir Futūna (1), Čilė (4), Šri Lanka (9), Šv. Elenos sala (2)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Aracaninae ?, ? [0-0]
  2.  ? Ostraciinae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Acanthostracion Bleeker, 1865
  2.  ? Anoplocapros Kaup, 1855
  3.  ? Kentrocapros Kaup, 1855
  4.  ? Lactyphrys ?, ?
  5.  ? Lactophrys Swainson, 1839
  6.  ? Lactoria Jordan, Fowler, 1902
  7. Paprastosios dėžiažuvės - Ostracion Linnaeus, 1758
  8.  ? Ostracium ?, ?
  9.  ? Paracanthostracion ?, ?
  10.  ? Phynchostracion ?, ?
  11.  ? Rhinesomus ?, ?
  12.  ? Rhinosomus ?, ?
  13.  ? Rhynchostracion Fraser-Brunner, 1935
  14.  ? Ryncostracion ?, ?
  15.  ? Tetrasoma ?, ?
  16.  ? Tetrasomus ?, ?
  17.  ? Tetrosomus ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Ostraciidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125611 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
   
        40 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Dėžiažuvinės
(Ostraciidae)
  6 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti