FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cypselurus
Cypselurus

? Cypselurus Lowe, 1841, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Beloniformes) būrio (Exocoetidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Angola (2), Australija (6), Bahamai (4), Barbadosas (4), Belizas (2), Bermudai (5), Bolivija (1), Brazilija (4), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (4), Egiptas (1), Ekvadoras (7), Eritrėja (1), Etiopija (1), Filipinai (14), Gabonas (1), Gana (3), Gvadelupa (1), Gvinėja (2), Haitis (1), Honkongas (2), Indija (7), Indonezija (7), Ispanija (2), Italija (1), Jamaika (4), Japonija (17), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Kambodža (1), Kanada (2), Kenija (1), Kinija (4), Kiribatis (4), Kolumbija (3), Komorai (2), Kosta Rika (3), Kuba (5), Kuko Salos (1), Liberija (2), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Maršalo salos (4), Mauricijus (1), Meksika (19), Mianmaras (1), Mikronezija (2), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nikaragva (4), Niujė (1), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (2), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (4), Puerto Rikas (3), Saliamono Salos (4), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Siera Leonė (2), Singapūras (3), Somalis (1), Tailandas (2), Taivanas (10), Terksas ir Kaikosas (1), Tokelau (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Turkija (1), Vanuatu (1), Venesuela (3), Vietnamas (7), Čadas (1), Čilė (1), Šri Lanka (3)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Cypselurus angusticeps Nichols, Breder, 1935
  2.  ? Cypselurus callopterus Albert Günther, 1866
  3.  ? Cypselurus comatus Mitchill, 1815
  4.  ? Cypselurus hexazona Bleeker, 1853
  5.  ? Cypselurus hiraii Abe, 1953
  6.  ? Cypselurus naresii Albert Günther, 1889
  7.  ? Cypselurus oligolepis Bleeker, 1865
  8.  ? Cypselurus opisthopus Bleeker, 1865
  9.  ? Cypselurus poecilopterus Valenciennes, 1847
  10.  ? Cypselurus starksi Abe, 1953

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
      10 rūšių
  Būrys
Vėjažuvės
(Beloniformes)
    Gentis
(Cypselurus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Žuvys skraiduolės
(Exocoetidae)

Išnašos Redaguoti