FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cypraecassis
Cypraecassis rufa ventral view
WLA hmns Cypraecassis tenuis

Cypraecassis Stutchbury, 1837 - statinaitinių (Tonnidae) šeimos jūrinių sraigių (Gastropoda) gentis.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso nuo vidutinio dydžio iki stambių jūrinių sraigių rūšys.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (1), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominikos Respublika (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Grenada (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kenija (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Mozambikas (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Bouchet, P. (2010). Cypraecassis Stutchbury, 1837. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Rolán E., 2005. Malacological Fauna From The Cape Verde Archipelago. Part 1, Polyplacophora and Gastropoda. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 88 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
(Littorinimorpha)
    Gentis
(Cypraecassis)

  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Cassidae)

Išnašos Redaguoti