FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cymodoceaceae
Cymodoceaceae

? Cymodoceaceae N. Taylor, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Alismatales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (7), Bahamai (1), Belizas (3), Bermudai (3), Brazilija (2), Dominikos Respublika (2), Egiptas (1), Eritrėja (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Graikija (1), Hondūras (1), Indonezija (2), Ispanija (1), Italija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kenija (4), Kipras (1), Komorai (1), Kosta Rika (2), Kuba (2), Madagaskaras (1), Majotas (4), Marokas (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Mikronezija (1), Mozambikas (6), Naujoji Kaledonija (3), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (5), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (1), Puerto Rikas (2), Seišeliai (1), Taivanas (2), Tanzanija (3), Tonga (2), Tunisas (1), Vanuatu (2), Šri Lanka (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nekeliantys susirūpinimo (13), Trūksta duomenų (3).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Amphibolis ?, ?
  2.  ? Cymodocea Koenig, ?
  3.  ? Halodule Endl., ?
  4.  ? Syringodium Kütz., ?
  5.  ? Thalassodendron Hartog, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimmai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Dumblialaiškiečiai
(Alismatales)
   
        8 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Cymodoceaceae)
  4 gentys  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti