FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cylichnidae
Cylichnidae

? Cylichnidae A. Adams, 1850, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės (Cephalaspidea) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Angilija (1), Angola (1), Antarktida (2), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (2), Australija (4), Austrija (1), Bahamai (9), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (1), Bermudai (5), Brazilija (7), Britų Mergelių salos (4), Danija (1), Dominikos Respublika (3), Egiptas (1), Farerai (1), Folklando (Malvinų) Salos (1), Graikija (1), Grenada (2), Grenlandija (2), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (3), Jamaika (2), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (21), Kaimanų salos (1), Kanada (4), Kinija (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (5), Mauritanija (1), Meksika (4), Naujoji Zelandija (2), Norvegija (5), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (1), Panama (5), Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos (2), Portugalija (2), Prancūzija (1), Puerto Rikas (5), Pusiaujo Gvinėja (1), Rusija (2), Surinamas (3), Trinidadas ir Tobagas (4), Turkija (1), Urugvajus (1), Vakarų Sachara (1), Vokietija (1), Čilė (1), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Acteocina J. E. Gray, 1847 [21]
  2.  ? Adamnestia Iredale, 1936 [2]
  3.  ? Bullinella Newton, 1891 [2]
  4.  ? Cylichna Lovén, 1846 [48]
  5.  ? Cylichnella Gabb, 1873 [3]

Literatūra Redaguoti

  • Bouchet, P. (2010). Cylichnidae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Backeljau, T. (1986). Lijst van de recente mariene mollusken van België [List of the recent marine molluscs of Belgium]. Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen: Brussels, Belgium. 106 pp. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 14 šeimų  
   
  Būrys
(Cephalaspidea)
   
        55 rūšys
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Cylichnidae)
  7 gentys  
         
  dar 22 būriai  

Išnašos Redaguoti