FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Costaceae
Costus speciosus
Costaceae

? Costaceae Nakai, 1941, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Zingiberales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Argentina (1), Australija (1), Belizas (3), Beninas (3), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (14), Brazilija (17), Burkina Fasas (3), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (5), Dominika (2), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (6), Ekvadoras (24), Etiopija (3), Filipinai (1), Gabonas (15), Gajana (7), Gana (6), Grenada (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (7), Gvinėja (5), Hondūras (5), Indonezija (9), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (26), Kambodža (1), Kamerūnas (13), Kanada (1), Kenija (3), Kinija (4), Kolumbija (30), Kongas (8), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kosta Rika (26), Kuba (2), Laosas (1), Liberija (4), Lichtenšteinas (2), Malaizija (3), Malavis (2), Malis (2), Martinika (1), Meksika (11), Mianmaras (1), Mozambikas (3), Nigerija (6), Nikaragva (12), Nyderlandai (1), Panama (18), Papua Naujoji Gvinėja (6), Paragvajus (1), Peru (25), Prancūzijos Gviana (6), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (8), Saliamono Salos (1), Salvadoras (4), Senegalas (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (2), Suomija (2), Surinamas (5), Taivanas (1), Tanzanija (6), Togas (3), Trinidadas ir Tobagas (3), Turkija (1), Uganda (3), Vanuatu (1), Venesuela (9), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (3), Čadas (1), Švedija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (2).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Chamaecostus ?, ?
  2.  ? Cheilocostus ?, ?
  3. Žiodvis, imbieraitis - Costus L., ?
  4.  ? Dimerocostus ?, ?
  5.  ? Monocostus ?, ?
  6.  ? Paracostus ?, ?
  7.  ? Tapeinochilos ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Eilė
Imbieriečiai
(Zingiberales)
   
        3 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Costaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti