FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Cornaceae
Mizuki 07b3427
Cornaceae

? Cornaceae Bercht., J. Presl, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Cornales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (5), Albanija (1), Andora (1), Armėnija (2), Australija (6), Austrija (8), Azerbaidžanas (1), Belgija (4), Bolivija (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Brunėjus (2), Bulgarija (2), Burundis (1), Butanas (4), Danija (10), Egiptas (4), Ekvadoras (1), Estija (1), Farerai (1), Fidžis (1), Filipinai (7), Graikija (2), Grenlandija (1), Gruzija (3), Gvatemala (2), Hondūras (1), Honkongas (3), Indija (10), Indonezija (18), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (13), Italija (3), Japonija (15), Jungtinė Karalystė (10), Jungtinės Amerikos Valstijos (36), Kambodža (3), Kamerūnas (1), Kanada (15), Kenija (1), Kinija (36), Kolumbija (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kroatija (2), Kuko Salos (2), Laosas (8), Lenkija (5), Libanas (2), Liuksemburgas (1), Madagaskaras (2), Majotas (1), Malaizija (16), Meksika (6), Mianmaras (6), Moldavija (1), Naujoji Zelandija (6), Nepalas (5), Norvegija (5), Nyderlandai (7), Pakistanas (1), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (8), Portugalija (1), Prancūzija (6), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (2), Rumunija (2), Rusija (7), Saliamono Salos (3), Salvadoras (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Singapūras (4), Sirija (2), Slovakija (2), Slovėnija (3), Sudanas (1), Suomija (4), Tailandas (8), Taivanas (6), Tanzanija (2), Tokelau (1), Turkija (2), Uganda (1), Ukraina (2), Venesuela (1), Vengrija (2), Vietnamas (15), Vokietija (6), Čekija (3), Šri Lanka (6), Švedija (16), Šveicarija (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (8), Nekeliantys susirūpinimo (3).

Gentys Redaguoti

  1. Alangis - Alangium ?, ?
  2. Lenktė - Camptotheca Decne., ?
  3.  ? Chamaepericlymenum ?, ?
  4. Sedula - Cornus L., ?
  5. Skepetenis, davidija, dovydija - Davidia ?, ?
  6.  ? Diplopanax ?, ?
  7.  ? Mastixia ?, ?
  8. Nisa - Nyssa L., ?
  9.  ? Swida ?, ?
  10.  ? Toricellia ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
   
  Eilė
Seduliečiai
(Cornales)
   
        24 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Cornaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti