FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Connaraceae
Connaraceae

? Connaraceae R. Br., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Rosales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (3), Belizas (4), Beninas (7), Bisau Gvinėja (7), Bolivija (15), Brazilija (55), Brunėjus (3), Burkina Fasas (1), Burundis (4), Centrinės Afrikos Respublika (16), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (15), Ekvadoras (15), Fidžis (1), Filipinai (12), Gabonas (35), Gajana (16), Gambija (1), Gana (13), Gvatemala (6), Gvinėja (8), Hondūras (6), Honkongas (1), Indija (5), Indonezija (19), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kambodža (4), Kamerūnas (27), Kenija (5), Kinija (6), Kolumbija (29), Kongas (7), Kongo Demokratinė Respublika (23), Kosta Rika (11), Kuba (3), Laosas (5), Liberija (14), Madagaskaras (7), Majotas (1), Malaizija (21), Malavis (3), Malis (1), Mauricijus (2), Meksika (9), Mianmaras (9), Mozambikas (3), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (18), Nigeris (1), Nikaragva (6), Nyderlandai (2), Panama (13), Papua Naujoji Gvinėja (5), Paragvajus (1), Peru (22), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Gviana (14), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (18), Reunjonas (1), Ruanda (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (2), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Senegalas (4), Siera Leonė (10), Singapūras (3), Sudanas (4), Surinamas (8), Tailandas (8), Taivanas (2), Tanzanija (10), Togas (5), Uganda (4), Venesuela (25), Vietnamas (7), Vokietija (1), Zambija (5), Zimbabvė (2), Šri Lanka (4). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Nykstantys (2), Pažeidžiami (1), Beveik nykstantys (2), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Agelaea ?, ?
  2.  ? Burttia ?, ?
  3.  ? Cnestidium ?, ?
  4. Knestis - Cnestis ?, ? [13]
  5.  ? Connarus L., ?
  6.  ? Ellipanthus ?, ?
  7.  ? Hemandradenia ?, ?
  8.  ? Jollydora ?, ?
  9.  ? Manotes ?, ?
  10.  ? Pseudoconnarus ?, ?
  11.  ? Rourea Aubl., ?
  12.  ? Roureopsis ?, ?
  13.  ? Santalodes ?, ?
  14.  ? Santaloides ?, ?
  15.  ? Taeniochlaena ?, ?
  16.  ? Vismianthus ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 21 šeima  
   
  Eilė
Erškėtiečiai
(Rosales)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Connaraceae)
  2 gentys  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti