FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Colubrariidae
Colubrariidae

? Colubrariidae Dall, 1904, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės (Neogastropoda) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Aruba (1), Australija (11), Bahamai (1), Belizas (1), Brazilija (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (1), Fidžis (4), Filipinai (14), Graikija (1), Guamas (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (6), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Jamaika (1), Japonija (7), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kinija (4), Kipras (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (3), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Malta (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (4), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (3), Nauru (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (4), Pietų Afrikos Respublika (4), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (4), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Vanuatu (4), Šri Lanka (5), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Colubraria Schumacher, 1817 [47]
  2.  ? Cumia Bivona-Bernardi, 1838

Literatūra Redaguoti

  • Bouchet, P. (2010). Colubrariidae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
(Sorbeoconcha)
   
        ? rūšių
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Colubrariidae)
  ? genčių  
         
  dar 22 būriai  

Išnašos Redaguoti