FANDOM

RAW 3652 Phillippine Swiftlet mearnsi
120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Collocalia mearnsi
Collocalia mearnsi
Filipinų salangana
Apsaugos būklė

? Collocalia mearnsi Oberholser, 1912, (Apodiformes) būrio (Apodidae) šeimos (Collocalia) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Tai mažas (10,5 cm) paukštis su tamsiai ruda į šonus nušviesėjančia papilve, šiek tiek išsišakojusia uodega. Vidutinis paukščio svoris 11,3 g. Identifikuoti labai sudėtinga dėl didelio panašumo su kitomis salanganų rūšimis.

Biologija Redaguoti

Tai nemigruojantys paukščiai, kurie gyvena drėgnuose subtropiniuose ir tropiniuose kalnų bei lygumų miškuose, tačiau ten gyvendami nesiveisia. Veisimuisi renkasi sausumos urvus ar kitas požemines buveines. Veisimosi sezonas - gegužė. Lizdas - tarsi sekli lėkštutė, suklijuota iš seilių ir samanų, kuris paprastai lipdomas ne žemiau kaip 700 m aukštyje. Perėjimui dedami keturi kiaušiniai.

Mityba Redaguoti

Tikslus maistas ir maitinimosi būdas nėra ištirtas, tačiau manoma, jog kaip ir kitos salanganos šie paukščiai maitinasi skrydžio metu gaudydami vabzdžius.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Collocalia mearnsi. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos   dar 2 rūšys
       
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Salanganos
(Collocalia)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Čiurliniai
(Apodidae)
    Rūšis
(Collocalia mearnsi)
           
  dar 27 būriai   dar 18 genčių  

Išnašos Redaguoti