FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Collocalia amelis
Collocalia amelis
Apsaugos būklė

? Collocalia amelis Oberholser, 1906, (Apodiformes) būrio (Apodidae) šeimos (Collocalia) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Vidutinio dydžio - 13 cm salangana, su pilkai ruda papilve bei viršutine kūno dalimi. Uodega dvišakė, su šiek tiek tamsesnėmis plunksnomis apatinėje jos dalyje.

Biologija Redaguoti

Populiacijos dydis nėra kiekybiškai matuotas, tačiau manoma, jog ši rūšis yra itin gausi ir stabili, kadangi jokių grėsmę keliančių veiksnių nepastebėta. Jų buveinė drėgni subtropinių arba atogrąžų miškai, uolėtos vietovės, tačiau ši rūšis aptinkama ir salose bei jų pakrantėse. Veisimosi sezonas skirtingas, perėjimui padeda nuo 1 iki 2 kiaušinių. Peri kolonijomis urvuose iš augalinės kilmės medžiagų ir seilių suręstuose lizduose.

Mityba Redaguoti

Minta skrydžio metu pagautais vabzdžiais, kadangi šios salanganos labai visuomeniškos, maitinasi drauge su kitomis salanganomis visą dieną.

Paplitimas Redaguoti

Filipinai, Naujoji Gvinėja.

Literatūra Redaguoti

  • Collocalia amelis. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos   dar 2 rūšys
       
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Salanganos
(Collocalia)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Čiurliniai
(Apodidae)
    Rūšis
(Collocalia amelis)
           
  dar 27 būriai   dar 18 genčių  

Išnašos Redaguoti