FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Clethraceae
Clethraceae

? Clethraceae Klotzsch, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Ericales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Argentina (1), Belgija (1), Belizas (3), Bolivija (11), Brazilija (4), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (15), Filipinai (5), Gvatemala (9), Hondūras (9), Indija (1), Indonezija (9), Ispanija (2), Jamaika (2), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kanada (1), Kinija (5), Kolumbija (9), Kosta Rika (10), Kuba (3), Laosas (1), Malaizija (5), Meksika (23), Mianmaras (1), Naujoji Zelandija (4), Nikaragva (4), Nyderlandai (3), Panama (10), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (13), Portugalija (1), Prancūzija (1), Salvadoras (7), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (5), Vietnamas (2), Vokietija (1), Švedija (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (2), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1. Kletra - Clethra L., ?
  2.  ? Purdiaea ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Eilė
Erikiečiai
(Ericales)
   
        3 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Clethraceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti