FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Citrullus
Citrullus lanatus2SHSU
Citrullus

Arbūzas - Citrullus Schrad., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Violales) eilės (Cucurbitaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Airija (1), Albanija (1), Alžyras (2), Argentina (2), Armėnija (1), Australija (2), Austrija (1), Azerbaidžanas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (1), Bulgarija (1), Burkina Fasas (2), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (2), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Etiopija (2), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Graikija (2), Gruzija (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (2), Indonezija (1), Irakas (2), Iranas (2), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (2), JAV mažosios salos (1), Japonija (2), Jemenas (2), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kataras (1), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (1), Lenkija (1), Libanas (2), Liberija (1), Madagaskaras (2), Majotas (1), Malis (2), Marokas (1), Mauritanija (2), Meksika (1), Moldavija (1), Mongolija (1), Namibija (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Nigeris (2), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (2), Palestina (1), Panama (1), Paragvajus (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (1), Rumunija (1), Rusija (2), Salvadoras (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (2), Serbija (1), Singapūras (1), Sirija (2), Slovakija (1), Slovėnija (1), Somalis (2), Sudanas (2), Suomija (1), Svazilandas (1), Tadžikija (1), Tailandas (1), Tanzanija (1), Togas (2), Tunisas (2), Turkija (2), Turkmėnija (2), Ukraina (1), Urugvajus (1), Uzbekija (1), Venesuela (1), Vengrija (2), Vokietija (2), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (2), Čekija (1), Čilė (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Citrullus colocynthis L., Schrad., 1838
  2.  ? Citrullus ecirrhosus Cogn., 1889
  3.  ? Citrullus lanatus Thunb., Matsum., Nakai, 1916
  4.  ? Citrullus rehmii De Winter, 1990

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 20 šeimų  
      4 rūšys
  Eilė
Našlaitiečiai
(Violales)
    Gentis
Arbūzas
(Citrullus)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Moliūginiai
(Cucurbitaceae)

  dar 66 eilės   dar 36 gentys  

Išnašos Redaguoti