FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Malacanthidae
Lopholatilus chamaeleonticeps
Cigariniai ešeriai

Cigariniai ešeriai - Malacanthidae Springer, Raasch, 1995, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angola (1), Australija (11), Bahamai (3), Barbadosas (3), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Egiptas (2), Ekvadoras (4), Eritrėja (2), Etiopija (1), Fidžis (3), Filipinai (12), Gabonas (1), Gajana (3), Gana (1), Guamas (3), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (2), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (5), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (14), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Kamerūnas (1), Kanada (2), Kenija (1), Kinija (7), Kiribatis (2), Kolumbija (5), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (4), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (4), Malaizija (1), Martinika (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (7), Mauritanija (2), Meksika (7), Mikronezija (3), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (1), Niujė (1), Nyderlandų Antilai (2), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (6), Peru (4), Pietų Afrikos Respublika (9), Pietų Korėja (2), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (3), Saliamono Salos (5), Samoa (1), Seišeliai (2), Senegalas (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (2), Sudanas (1), Surinamas (1), Taivanas (9), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Venesuela (3), Vietnamas (6), Čilė (1), Šv. Elenos sala (2), Žaliasis Kyšulys (1)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Latilinae ?, ? [1-0]
  2.  ? Malacanthinae ?, ? [2-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Brachiostegus ?, ?
  2.  ? Branchiostegus Rafinesque, 1815
  3.  ? Caulolatilus Gill, 1862
  4.  ? Hoplolatilus Albert Günther, 1887
  5.  ? Lopholatilus Goode, Bean, 1879
  6.  ? Malacanthus Georges Cuvier, 1829
  7.  ? Opisthhognathus ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        78 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Cigariniai ešeriai
(Malacanthidae)
  12 genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti