FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chrysobalanaceae
Cocoplum - Chrysobalanus icaco
Chrysobalanaceae

? Chrysobalanaceae R.Br., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Rosales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Australija (2), Bahamai (1), Belizas (11), Beninas (4), Bisau Gvinėja (4), Bolivija (68), Botsvana (1), Brazilija (254), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (8), Burkina Fasas (3), Burundis (3), Centrinės Afrikos Respublika (10), Dominika (4), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (17), Ekvadoras (67), Fidžis (3), Filipinai (7), Gabonas (33), Gajana (91), Gambija (4), Gana (14), Gvadelupa (4), Gvatemala (12), Gvinėja (9), Hondūras (12), Indija (3), Indonezija (23), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (31), Kenija (2), Kolumbija (136), Kongas (5), Kongo Demokratinė Respublika (14), Kosta Rika (34), Kuba (4), Laosas (1), Liberija (16), Madagaskaras (7), Malaizija (15), Malavis (6), Malis (6), Martinika (1), Mauricijus (1), Meksika (13), Mianmaras (1), Mikronezija (2), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (8), Nigerija (20), Nigeris (5), Nikaragva (14), Nyderlandų Antilai (1), Panama (32), Papua Naujoji Gvinėja (12), Paragvajus (6), Peru (103), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzijos Gviana (86), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (17), Reunjonas (1), Ruanda (3), Saliamono Salos (3), Salvadoras (6), Samoa (1), Seišeliai (2), Senegalas (4), Sent Lusija (2), Siera Leonė (14), Singapūras (6), Sudanas (3), Surinamas (56), Tailandas (4), Tanzanija (8), Togas (5), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (6), Uganda (2), Venesuela (124), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Zambija (8), Zimbabvė (3), Čadas (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Grėsmingai nykstantys (6), Nykstantys (11), Pažeidžiami (15), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (3), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1. Acija - Acioa Aubl., 1775
  2.  ? Afrolicania ?, ?
  3.  ? Atuna ?, ?
  4.  ? Bafodeya ?, ?
  5.  ? Chrysobalanus L., ?
  6. Kuepija - Couepia ?, ?
  7.  ? Dactyladenia ?, ?
  8.  ? Exellodendron ?, ?
  9.  ? Grangeria ?, ?
  10.  ? Hirtella L., ?
  11.  ? Hunga ?, ?
  12.  ? Kostermanthus ?, ?
  13. Likanija - Licania Aubl., ?
  14.  ? Magnistipula ?, ?
  15.  ? Maranthes ?, ?
  16.  ? Neocarya ?, ?
  17.  ? Parastemon ?, ?
  18. Parinaris - Parinari Aubl., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimmai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 19 šeimų  
   
  Eilė
Erškėtiečiai
(Rosales)
   
        7 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Chrysobalanaceae)
  4 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti