FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chloroscombrus
Atlantic bumper
Chloroscombrus

? Chloroscombrus Girard, 1858, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Carangidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gruzija (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kamerūnas (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Liberija (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (2), Namibija (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (2), Peru (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Surinamas (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Urugvajus (1), Vakarų Sachara (1), Venesuela (1), Čilė (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Chloroscombrus chrysurus Linnaeus, 1766
  2.  ? Chloroscombrus orqueta Jordan, Gilbert, 1883

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      2 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Chloroscombrus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Stauridinės
(Carangidae)

Išnašos Redaguoti