FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chloranthaceae
Chloranthus serratus (200705)
Chloranthaceae

? Chloranthaceae R.Br., Sims, 1820, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Piperales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Belizas (1), Bolivija (8), Brazilija (3), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Ekvadoras (19), Fidžis (2), Filipinai (3), Gajana (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Hondūras (2), Indija (1), Indonezija (4), Jamaika (2), Japonija (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kinija (10), Kolumbija (17), Kosta Rika (7), Kuba (2), Kuko Salos (2), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Martinika (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (5), Panama (9), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (1), Peru (16), Pietų Korėja (3), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Tailandas (1), Taivanas (3), Vanuatu (1), Venesuela (12), Vietnamas (4), Vokietija (1), Šiaurės Korėja (1), Švedija (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (2), Pažeidžiami (2).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Ascarina J.R., G. Forst., ?
  2. Žaliaubis - Chloranthus ?, ?
  3.  ? Hedyosmum Sw., ?
  4.  ? Tafallaea ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimmai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
   
  Eilė
Pipiriečiai
(Piperales)
   
        2 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Chloranthaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti