FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Chlopsidae
Chlopsidae

? Chlopsidae Clausen, 1959, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (2), Bahamai (7), Barbadosas (3), Belizas (4), Beninas (1), Bermudai (9), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (2), Dominika (6), Dominikos Respublika (5), Egiptas (1), Ekvadoras (3), Fidžis (8), Filipinai (6), Graikija (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Haitis (1), Hondūras (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (3), Indonezija (8), Ispanija (2), Italija (1), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (2), Jamaika (5), Japonija (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (12), Kalėdų sala (1), Kanada (1), Kenija (1), Kiribatis (3), Kolumbija (2), Komorai (1), Kongas (1), Kosta Rika (3), Kuba (4), Kuko Salos (2), Madagaskaras (2), Martinika (1), Maršalo salos (4), Mauricijus (2), Mauritanija (1), Meksika (4), Mikronezija (3), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (6), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (6), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (6), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (6), Prancūzijos Polinezija (4), Puerto Rikas (5), Saliamono Salos (6), Samoa (1), Seišeliai (3), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Taivanas (6), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (3), Vanuatu (4), Volisas ir Futūna (2), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (3)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Boehlkenchelys ?, ?
  2.  ? Catesbya ?, ?
  3.  ? Chilopsis ?, ?
  4.  ? Chilorhinus Lütken, 1852
  5.  ? Chlopsis Rafinesque, 1810
  6.  ? Kaupichthys Schultz, 1943
  7.  ? Powellichthys ?, ?
  8.  ? Robinsia ?, ?
  9.  ? Thalassenchelys ?, ?
  10.  ? Xenoconger Regan, 1912 [2]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Chlopsidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125426 on 2011-02-18

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
   
        10 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
(Chlopsidae)
  6 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti